$
פרסום ושיווק

לאור המשבר בשוק הפרסום: קשת שוקלת לעצור את שידור "האח הגדול"

התוכנית נחשבת להפקה יקרה מאוד ומספר דקות הפרסום שמשודרות בה עתה נמוך. בקשת מעריכים כי ההפסדים שלהם מפרסום בימי המבצע עומדים על 50-45 מיליון שקל

אופיר דור 13:2929.07.14

זכיינית ערוץ 2 קשת שוקלת לעצור את ההפקה והשידור של תוכנית "האח הגדול" בשל המשך מבצע צוק איתן והמשבר בשוק הפרסום הנובע ממנו. החלטה סופית בנושא זה צפויה להתקבל אצל הזכיינית בימים הקרובים.

 

למרות המצב הביטחוני בשבועות האחרונים, החליטה קשת להמשיך בשידור האח הגדול ולעיתים אף ספגה ביקורת על כך, למשל כאשר התוכנית שודרה בסוף השבוע בו נחטפו שלושת הנערים. בקשת סברו כי חשוב להמשיך ולשדר גם תוכניות בידור כדי לשבור את רצף החדשות המשודר בערוץ 2.

 

אולם לאור ההתפתחויות האחרונות וההסתברות הגוברת להתארכות המבצע, בקשת בוחנים מחדש את ההחלטה.

 

גמר האח הגדול 2013 גמר האח הגדול 2013 צילום: חיים צח

 

האח הגדול, שנחשבת להפקה יקרה מאוד, זוכה אמנם לרייטינג גבוה גם בתקופה זאת אך מספר דקות הפרסום שמשודרות בה נמוך מאוד בימים אלו. בקשת מעריכים כי ההפסדים שלהם מפרסום בימי המבצע עומדים על 50-45 מיליון שקל.

 

בזכיינית בוחנים את המחויבויות שלהם כלפי המשתתפים בתוכנית ואם הם מחויבים להעניק את הפרס העומד על מיליון שקל לזוכה גם אם העונה לא מגיעה לסיומה. אחת האפשרויות היא שהתוכנית תיעצר כרגע ותמשיך בשלב מאוחר יותר עם אותם הדיירים.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x