$
פרסום ושיווק

שופרסל משיקה בייגלה שטוח דווקא כשהקטגוריה בירידה

מנתוני נילסן עולה כי קטגוריית השטוחים חולשת על 42% מכלל שוק הבייגלה שגלגלה אשתקד 130 מיליון שקל. עם זאת, הקטגוריה ירדה בין אמצע 2012 לאמצע 2013 בשיעור חד של כ־30%

נורית קדוש 08:4524.06.13
שנתיים וחצי לאחר שאסם פתחה קטגוריה חדשה בתחום הבייגלה והשיקה את "שטוחים" (מהלך שגרם לבייגל בייגל להשיק את "דקים דקים" ולמאיר את בייגל להשיק את "שטוחלה"), מצטרפת גם שופרסל לקטגוריה ומשיקה מותג פרטי של בייגלה שטוחים.

 

איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל צילום: אוראל כהן

 

לפחות לכאורה, נראה כי ההצטרפות של שופרסל לטרנד השטוח באה באיחור יחסי: אחרי שבתחילת דרכה הובילה קטגוריית השטוחים את מכירות תחום הבייגלה, חלה בשנה האחרונה ירידה בביקוש למוצרים השטוחים וחזרה של הצרכנים לרכישת מוצרי הבייגלה הרגילים.

 

מנתוני נילסן עולה כי קטגוריית השטוחים חולשת על 42% מכלל שוק הבייגלה שגלגלה אשתקד 130 מיליון שקל. עם זאת, הקטגוריה ירדה בין אמצע 2012 לאמצע 2013 בשיעור חד של כ־30%.

 

מי שמייצרת עבור שופרסל את הבייגלה תחת המותג הפרטי היא חברת מאיר את בייגל, שפועלת כבר בשוק, כאמור, עם המותג שטוחלה. החברה נחשבת לשחקן קטן בשוק הבייגלה השטוחים בהשוואה למתחרותיה, והמהלך עשוי לאפשר לה להגדיל את מחזור המכירות.

 

ההשקה של שופרסל כוללת בייגלה שטוח עם מלח ובייגלה שטוח עם שומשום. מחיר אריזת 300 גרם יעמוד על 8 שקלים.

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x