שופרסל משיקה בייגלה שטוח דווקא כשהקטגוריה בירידה
מנתוני נילסן עולה כי קטגוריית השטוחים חולשת על 42% מכלל שוק הבייגלה שגלגלה אשתקד 130 מיליון שקל. עם זאת, הקטגוריה ירדה בין אמצע 2012 לאמצע 2013 בשיעור חד של כ־30%
לפחות לכאורה, נראה כי ההצטרפות של שופרסל לטרנד השטוח באה באיחור יחסי: אחרי שבתחילת דרכה הובילה קטגוריית השטוחים את מכירות תחום הבייגלה, חלה בשנה האחרונה ירידה בביקוש למוצרים השטוחים וחזרה של הצרכנים לרכישת מוצרי הבייגלה הרגילים.
מנתוני נילסן עולה כי קטגוריית השטוחים חולשת על 42% מכלל שוק הבייגלה שגלגלה אשתקד 130 מיליון שקל. עם זאת, הקטגוריה ירדה בין אמצע 2012 לאמצע 2013 בשיעור חד של כ־30%.
מי שמייצרת עבור שופרסל את הבייגלה תחת המותג הפרטי היא חברת מאיר את בייגל, שפועלת כבר בשוק, כאמור, עם המותג שטוחלה. החברה נחשבת לשחקן קטן בשוק הבייגלה השטוחים בהשוואה למתחרותיה, והמהלך עשוי לאפשר לה להגדיל את מחזור המכירות.
ההשקה של שופרסל כוללת בייגלה שטוח עם מלח ובייגלה שטוח עם שומשום. מחיר אריזת 300 גרם יעמוד על 8 שקלים.