$
פרסום ושיווק

מתגלחים עליכם: מותג חדש בשוק סכיני הגילוח בשיטת שיווק חדשה

היזמים יניב רייכנברג וקרן רגב לוטן בקימו מותג בשם אקסבלייד, ובו סכיני הגילוח נשלחים לבית הלקוח לפי דרישה

גיל קליאן 08:5828.02.13
מודל השיווק של דולר שייב קלאב (Dollar Shave Club) האמריקאית, הנחשבת לאחת החברות החדשניות בתחום מוצרי הצריכה, מגיע לישראל. ליבוא הקונספט השיווקי, שבמסגרתו נשלחים סכיני גילוח לבית הלקוח לפי דרישה, אחראים שני יזמים שפעלו בעבר בעולם ההייטק, יניב רייכנברג וקרן רגב לוטן (במימון
של חנוך רייכנברג, אביו של יניב). השניים הקימו לצורך כך מותג עצמאי שנקרא אקסבלייד והודיעו אתמול על תחילת פעילותו.

 

מודל הפעולה של אקסבלייד בשוק הנשלט כיום בידי ג'ילט הוא "שבירת השוק" במחיר. החברה מציעה ידית וסכין חמישה להבים ב־23 שקל וחבילה של ארבעה סכינים נוספים ב־36 שקל. הסכינים נשלחים לבית הלקוח בתוך 24–48 שעות, לפי הבטחת החברה. לשם השוואה, רביעיית סכיני פרוגלייד (חמישה להבים) של ג'ילט נמכרת ב־107 שקל באתרים של שופרסל ושל רמי לוי. דולר שייב קלאב החלה לפעול ביולי 2011, גייסה 9.8 מיליון דולר ממשקיעים בסוף 2012, ומבטיחה להתרחב באמצעות מוצרים נוספים כמו סכיני גילוח לנשים ומוצרי טיפוח לגבר.

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x