מתגלחים עליכם: מותג חדש בשוק סכיני הגילוח בשיטת שיווק חדשה
היזמים יניב רייכנברג וקרן רגב לוטן בקימו מותג בשם אקסבלייד, ובו סכיני הגילוח נשלחים לבית הלקוח לפי דרישה
מודל הפעולה של אקסבלייד בשוק הנשלט כיום בידי ג'ילט הוא "שבירת השוק" במחיר. החברה מציעה ידית וסכין חמישה להבים ב־23 שקל וחבילה של ארבעה סכינים נוספים ב־36 שקל. הסכינים נשלחים לבית הלקוח בתוך 24–48 שעות, לפי הבטחת החברה. לשם השוואה, רביעיית סכיני פרוגלייד (חמישה להבים) של ג'ילט נמכרת ב־107 שקל באתרים של שופרסל ושל רמי לוי. דולר שייב קלאב החלה לפעול ביולי 2011, גייסה 9.8 מיליון דולר ממשקיעים בסוף 2012, ומבטיחה להתרחב באמצעות מוצרים נוספים כמו סכיני גילוח לנשים ומוצרי טיפוח לגבר.