$
פרסום ושיווק

שטראוס מתכוננת לקיץ: תתמקד במכירות שלגוני מקס האריה

החברה מתכוונת להילחם בשלגוני אנגרי בירדס של נסטלה. תצרף לכל אריזה של השלגון משחק באמפיס

אורנה יפת 08:4119.02.13
חברת גלידת שטראוס, הנמצאת בשליטת יוניליוור, לא מתכוונת להשאיר הקיץ את זירת הילדים לנסטלה: אחרי שב־2012 כבשה נסטלה את שוק הילדים עם מכירות של 8.5 מיליון שלגוני אנגרי בירדס, מתכוונת שטראוס להתמקד בקיץ הקרוב בשלגון מקס האריה. אף שהשלגון הושק על ידי החברה כבר אשתקד, מתכוונת גלידת שטראוס להרחיב הקיץ את השימוש שייעשה בדמות ולהגדיל את מספר המותגים שיימכרו תחתיו משלושה לשישה. בנוסף תצרף שטראוס לכל אריזה של השלגון משחק באמפיס - דיסקית איסוף לילדים המעודדת אותם לשחק בה במסגרת משחק קבוצתי.

 

שלגוני מקס האריה שלגוני מקס האריה

 

"אנחנו לא סתם מוסיפים בובה למקל של הקרטיב", עקץ יורם אביגד, מנכ"ל גלידת שטראוס, את בובות האנגרי בירדס של נסטלה המתחרה. "כמוביל שוק, באנו עם תובנה צרכנית שצריך לנתק את הילדים ממסכי הטלוויזיה והמחשב ולהחזיר את האינטראקציה ביניהם עם משחק חברתי". לדברי אביגד, בשנה האחרונה צמחה החברה ב־30% בקטגוריית הילדים.

לאחרונה הודיעה נסטלה כי בקיץ הקרוב, במקביל להמשך שיווק שלגוני אנגרי בירדס, היא תמכור שלגונים חדשים עם הדמויות של הלו קיטי ופיניאס ופרב. האחרונים ישווקו גם עם בובות לאיסוף.

 

בזירת המבוגרים תחדש שטראוס עם מותג הדגל של החברה מגנום, ותשיק אותו לראשונה בצבע ורוד בטעם פירות יער תחת השם מגנום PINK. בנוסף יושקו גם מגנום בלאק ומגנום טריפל, בשלושה טעמי שוקולד: לבן, חלב ומריר. "מגנום צמח ב־2012 ב־12% ומכר בישראל בלבד 12 מיליון יחידות", אומר אביגד. מגנום נמכר במחיר קמעונאי ממוצע של 7 שקלים ובמחיר ממוצע לצרכן של 10–12 שקלים ליחידה. כלומר, מכירות גלידת שטראוס ממגנום בלבד נעות סביב 84 מיליון שקל, לפני הנחות לקמעונאי.

 

שוק הגלידה בישראל מגלגל 1.5 מיליארד שקל במחירים לצרכן, כאשר שוק האימפלס (צריכה מחוץ לבית שכוללת מכירה בחופי ים, פארקים, פיצוציות וכו'), מהווה מתוכו כ־900 מיליון שקל. קטגוריית הילדים, שמצליחה להוציא משלוותן את נסטלה ושטראוס, גלגלה ב־2012 100 מיליון שקל. ב־2011, שנת המחאה, ירדה הקטגוריה ב־4%, וב־2012 היא תיקנה את עצמה עם צמיחה של 8%.

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x