$
קצרים

מוזיאון ישראל ועמותת ער"ן מעלות קמפיין משותף

מטרת הקמפיין, שעושה לראשונה שימוש במדיית המדריכים הקוליים, היא העלאת המודעות לנושא העזרה הראשונה הנפשית בישראל

כתב כלכליסט 17:0313.07.11

עמותת ער"ן ומוזיאון ישראל יצאו בקמפיין משותף ראשון מסוגו שמטרתו להעלות את המודעות לנושא העזרה הראשונה הנפשית בישראל. מטרת הקמפיין היא לגרום לאנשים לפנות לער"ן כאשר הם מבחינים במישהו שנמצא במצוקה.

 

הקמפיין, שנוצר ע"י משרד הפרסום מקאן דיגיטל, עושה לראשונה שימוש

במדיית המדריכים הקוליים, אשר מסייעים להעביר  את מספר הטלפון של העמותה.

 

במסגרת הקמפיין, המדריך הקולי של המוזיאון שילב יצירה של האמן לאון קוסוף אשר לצידה הופיע מספר הטלפון של עמותת ער"ן: 1201. כאשר המבקר מקיש את המספר במדריך הקולי, בנוסף להסבר על היצירה הוא ישמע את המסר המרכזי של העמותה: "בישראל ישנם אלפי אנשים הזקוקים לסיוע רגשי אך לא יודעים למי לפנות. אם אתם מכירים מישהו שזקוק לעזרה, אנא עזרו לו לקבל סיוע. חייגו למוקד ער"ן – עזרה ראשונה נפשית – במספר 1201 מכל טלפון, בדיוק כפי שהקשתם כעת. תורני ער"ן יסייעו לכם בכל שניתן. אנחנו כאן בשבילכם, ער"ן".

 

דוד קורן, מנכ"ל ער"ן: "שיתוף הפעולה עם מוזיאון ישראל הינו ייחודי וראשון מסוגו ואנו גאים להיות חלק בכך. רצינו לגרום לכל אזרח בישראל להבין כי כל אחד מאתנו זקוק לעיתים לסיוע ותמיכה נפשית. ער"ן עומדת לרשות הפונים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, כדי לסייע בכל מצוקה וקושי רגשיים".

 

ממוזיאון ישראל נמסר: "מוזיאון ישראל נענה בשמחה לפנייתה של עמותת ער"ן מתוך הכרה בחשיבות פעילותה. במוזיאון ישראל פועלת באורח קבע מערכת חינוכית ענפה לקידום ועזרה לבעלי צרכים מיוחדים. המוזיאון ימשיך ליצור שיתופי פעולה ולמצוא דרכים נוספות לעזור לאוכלוסיות מגוונות בחברה הישראלית. המוזיאון מעריך את פעילותה של עמותת ער"ן ומאחל לה הצלחה בעבודתה החשובה".

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x