• תפריט
קצרים

אייל קיציס בקמפיין של שטרית מדיה גרופ לעמותת מאיר פנים

במרכז הקמפיין הפיכת התרומה לחוויה משפחתית תחת המסר "עושים משפחה שמחה בחג". עלותו של הקמפיין נאמדת בכמיליון שקלים

כתב כלכליסט 12:3930.03.11

משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ מלווה את פעילות העמותה מאיר פנים ערב חג הפסח ומעלה קמפיין לגיוס תרומות למשפחות נזקקות. הקמפיין עולה תחת השם "כולם בסדר" בכיכובו של אייל קיציס, והוא ילווה את מבצע ההתרמה השנתי של העמותה לקראת חג הפסח. המבצע יתמקד השנה במסר "עושים משפחה שמחה

בחג".

 

קיציס סייע בהעברת המסר של הקמפיין כשהוא מראה כמה זה פשוט וקל לשמח משפחה בחג הפסח. הקמפיין מתקיים זו השנה השלישית בשיתוף YNET, פנאי פלוס, ערוץ האוכל, חברות הסלולר וגורמים נוספים. עלותו של הקמפיין נאמדת בכמיליון שקלים.

 

לדברי רות שטרית, יו"ר משרד שטרית מדיה גרופ -SMG : "משרדינו פועל רבות בתחומי החברה והקהילה מתוך מחויבות ואחריות לחברה בה אנו חיים ופועלים. במרכזו של הקמפיין 'כולם בסדר' הדגש על יצירת תקווה והחזרת השמחה למשפחות הנזקקות, זאת אולי בניגוד לקמפיינים אחרים מסוג זה. באמצעות הקמפיין נעורר תהודה רבה שתניע את הקהל הרחב לתרום לנזקקים בחג הפסח באופן שבו התרומה הופכת בעצם לחוויה אמוציונאלית, ערכית שניתן לשתף בה את כל המשפחה ולהפוך אותה למסורת". שטרית הוסיפה ואמרה שהקמפיין בהשתתפותו של אייל קיציס מוכיח כי יש מקום לחדשנות ויצירתיות גם בתחום המעורבות החברתית.

 

 

קבלו ניוזלטר יומי המסכם את חדשות היום ישירות למייל שלכם. לחצו להרשמה

בטל שלח
    לכל התגובות
    x