רשת תחנות הדלק TEN יוצאת במהלך מיתוג חדש
המהלך, בו הושקעו 6 מיליון שקל ילווה בקמפיין באמצעות משרד גורני אינטראקטיב
רשת תחנות הדלק TEN, בבעלות קבוצת פישמן, יוצאת במהלך מיתוג מחדש בהשקעה של 6 מיליון שקל. המהלך כלל שיפוץ מחדש של התחנות ושל חנויות הנוחות, רענון של הלוגו ושילוט חדש. הוא ילווה בקמפיין באמצעות משרד גורני אינטראקטיב, בהשקעה של 1.5 מיליון שקל.
"רצינו לרענן את המיתוג
TEN מונה 40 סניפים וסיימה את 2009 עם מחזור מכירות של כמיליארד שקל. בן־נר מספר כי היא נמצאת בקצב התפתחות של כ־10% בשנה. "המגבלה העיקרית שלנו היא קצב קבלת ההיתרים לפתיחת תחנת דלק", אמר.