התשובה של קסטרו לרשתות הבינלאומיות: חזרה לישראליות וחיבור לתל אביב
הרשת השיקה את חנות הקונספט בדיזנגוף סנטר בתל אביב לאחר שהשקיעה 8 מיליון שקל בשיפוצה. המנכ"ל גבי רוטר: "כניסה של רשתות בינלאומיות כמו H&M וגאפ מחייבות אותנו למצוא את הבידול"
אחרי שנים ששידרה בינלאומיות חוזרת קסטרו לשורשים הישראלים והתל אביבים שלה, מה שכבר ניתן היה לראות בקמפיין שהעלתה באחרונה בטלוויזיה. "עשינו עבודה ארוכה להגדרה מחדש של ערכי המותג, אין ספק שכניסה של רשתות בינלאומיות כמו H&M וגאפ מחייבות אותנו למצוא את הבידול, את הצעת הערך
כפי שפורסם לראשונה ב"כלכליסט", קסטרו השקיעה כ-8 מיליון שקל בשיפוץ החנות וכמעט והכפילה את שטח המכירה עם פינוי המספרה וגלריית הנעליים והתיקים. "אנחנו מצפים לגידול של כ-50% במכירות של המתחם, שמגלגל עשרות מיליוני שקלים בשנה", הוסיף רוטר.
על מנת להעצים את החוויה, יודבקו מודעות על הופעות במתחם וניתן יהיה להזמין כרטיסים מעמדת מחשב בחנות. בקומת הנשים ניתן יהיה להוריד מוזיקה ייחודית לאייפוד.
את הגלריה שבקומה השנייה יקדישו לקולקציות מיוחדות לחנות הקונספט התל אביבית ולתערוכות שונות. התערוכה הראשונה בשיתוף מגזין טיים אואט תוקדש למאה שנה לתל אביב תחת השם "אנשי המאה".
לשאלה האם ניתן למתוח את מותג קסטרו לקטגוריות נוספות השיב רוטר כי "בהחלט אנחנו רוצים לבחון את זה ,אם כי זה לא בתוכניות העבודה שלנו בשנה הקרובה. אים ספק שהמותג עצמו יכול להכיל נושאים נוספים".