ישראל מתחברת לכלכלה
 

פרסום ושיווק

מילון כלכליסט

הפגנה של עובדי תדיראן אמפא מול מלון אורכידאה פארק פלאזה ב תל אביב 
צילום: אביר סולטן
מניות קשורות לכתבה
     

    לקוחות תדיראן-אמפא לא מבינים למי לפנות

    בשבוע שעבר אושרה מכירת החברה לרמ"מ השקעות, שבבעלות חברת קריסטל. לקוחות רבים לא מבינים ממי להזמין שירות תיקונים או לדרוש את מילוי האחריות עבור מוצר שהתקלקל. המועצה לצרכנות: "על הרוכש להחליט אם הוא מעוניין לקבל שירות מרמ'מ או מספק אחר"

    המייל האדום | תגובה לכתבה | הדפסת כתבה | שלחו כתבה |
    שתף כתבה

    בשבוע שעבר אושרה העסקה למכירת תדיראן-אמפא לחברת רמ"מ השקעות, שבבעלות חברת קריסטל. בתגובה להחלטת בית המשפט, הודיעה חברת קריסטל, כי בשיתוף רמ"מ וצוות העובדים, שעובר תהליך קליטה מזורז, היא תחל עוד באותו היום בהקמה מחדש של שירות הלקוחות של קריסטל.



    אבל מסתבר שהצרכנים עדיין לא מבינים מי לוקח עליהם אחריות ואל מי לפנות, כדי להמשיך לקבל שירותי תיקונים למוצרי חשמל שרכשו מתדיראן-אמפא.

     

    במועצה לצרכנות מסבירים, כי מצבם של לקוחות אמפא שונה, אם הם סיימו לשלם את מלוא התמורה, או שעדיין ממשיכים לשלם חלק מהכסף, אם הם נמצאים במסגרת
    תקופת האחריות של שנה מיום הרכישה, או שהם האריכו את תקופת האחריות על המוצרים שרכשו.

     

    יעל כהן שאואט, היועצת המשפטית של המועצה לצרכנות, מבהירה כי לקוחות שבידם תעודת אחריות חינם של היבואן, ימשיכו לקבל שירות במהלך האחריות ללא תשלום נוסף. לגבי צרכנים אשר רכשו הארכת אחריות בזמן שקנו את המוצר, הם רשאים לבטל את המשך האחריות עד תום תקופת האחריות המקורית, ואם שילמו למוכר ולא ישירות לאמפא, הם אף רשאים לדרוש החזר כספי מלא.

     

    לקוחות שמבקשים להאריך האחריות במהלך תקופת האחריות של שנה מיום הקנייה - מצבם שונה, אם הם סיימו לשלם את מחיר השירות או אם הם עדיין ממשיכים לשלם. צרכנים שממשיכים לשלם בכרטיס אשראי, או בצ'קים, לא יידרשו להוסיף תשלום עבור השירות. צרכנים שרכשו את האחריות וסיימו לשלם עבור הארכת האחריות - יידרשו להוסיף השתתפות עצמית של עד 120 שקל, עבור כל ביקור של טכנאי.

     

    לדבריה, מאגר פרטי הלקוחות יעבור לרוכשת (רמ"מ השקעות) והצרכנים יהיו זכאים לקבל שירות בהתאם לתנאים המפורטים בתעודת האחריות. "על כל צרכן להפעיל שיקול דעת ולהחליט, האם הוא מעוניין להמשיך לקבל שירות מהחברה הרוכשת בתנאים שנקבעו בהסכם, או האם הוא מעדיף לפנות לספק אחר", אמרה כהן שאואט.

     

    "כל צרכן צריך לשקול אם המשך ההתקשרות עם הרוכשת הוא כלכלית עבורו. בסופו של דבר, מי שנמצא בתקופת אחריות ומי שעדיין ממשיך לשלם תשלומים עתידיים - לא נפגע מההסכם, כי הוא לא יידרש לשלם עבור ביקור טכנאי. לגבי קבוצת הלקוחות שכבר סיימו לשלם, עליהם לשקול אם המשך ההתקשרות כדאית עבורם".

     


    5 תגובות ל ”לקוחות תדיראן-אמפא לא מבינים למי לפנות“

    (5 תגובות)
     
    נושאים
    בארץ רכב עסקי ספורט משפט קריירה קריקטוריסט אפליקציות נדלניסט עולם פנאי 2014 וידאו צרכנות דיגיטלית תעופה ותיירות מינויים חדשים ארכיון שערים טכנולוגי חינוך פיננסי פרסום ושיווק אינטרנט דעות אחריות וסביבה מיוחדים פוטו כלכליסט
     
    השוק
    מקור נתוני הבורסה: קו מנחה /   bizportal
     
    אודות
     
    כלים
    דיוור אלקטרוני Radware Connector Supersize - עיצוב אתרים YIT  - פיתוח אינטרנט ואפליקציות