$
בארץ

ההסתדרות: ממחר - צעדים ארגוניים בחברת נס; ההנהלה: העובדה תימשך כסדרה

למעלה מ-2,000 עובדי החברה הודיעו כי החל ממחר לא יטופלו תקלות במערכות מחשוב ותמיכה של לקוחות החברה; לעומת זאת מההנהלה נמסר: "אין עיצומים. העבודה ממשיכה כסדרה"

אסנת ניר 15:0326.04.17

עובדי חברת ה-IT נס טכנולוגיות (Ness) יחלו החל ממחר (יום ה') בצעדים ארגוניים אצל לקוחות החברה, בהם משרדי ממשלה, חברות אשראי, קופות החולים והבנקים. זאת על רקע טענותיהם לגרירת רגליים מצד ההנהלה במו"מ להסכם קיבוצי ראשון בחברה.

 

עם זאת מהנהלת החברה נמסר בתגובה: "נודע לנו מאמצעי התקשורת על הודעת ההסתדרות בדבר צעדים ארגוניים לכאורה בנס. אין ולא יהיו צעדים ארגוניים בחברה והעבודה ממשיכה כסדרה. להנהלת החברה ולעובדיה מטרה משותפת לשמירה על חוסנה של נס והמשך פעילות ענפה מול הלקוחות". 

 

נס מספקת שירותי IT ומחשוב חיצוניים למאות לקוחות בהם הכנסת, משרדי המשפטים והביטחון, צה"ל והמשטרה, התעשייה האווירית, דואר ישראל, מכון וייצמן, לאומי קארד, חמשת הבנקים הגדולים, ביטוח ישיר, הפניקס, כיל, נתיבי ישראל, אפריקה ישראל, צים, קבוצת קידום, קופות החולים כללית ומכבי ועיריית תל-אביב.

 

במסגרת צעדי העובדים לא יטופלו תקלות במערכות מחשוב של גופים אלו, ולא תהיה תמיכה בעבודתם השוטפת של הלקוחות, מהנפקת טפסים ואישורים ועד ניהול העבודה הסדירה באמצעות תוכנות שונות.  

שחר אפעל נשיא ומנכ"ל נס ישראל שחר אפעל נשיא ומנכ"ל נס ישראל צילום: אוראל כהן

 

החברה מועסקים למעלה מ-2,000 עובדים המאוגדים בהסתדרות, חלק מהעובדים ממוקמים במשרדי החברה, ואחרים מוצבים באתרי הלקוחות ברחבי הארץ. זה למעלה משנתיים וחצי מתנהל מו"מ מול הנהלת החברה על הסכם קיבוצי ראשוני שישפר ויסדיר את תנאי העסקתם של העובדים.

 

"לעובדי נס מגיע ליהנות מהסדרת זכויותיהם ומביטחון תעסוקתי. הכדור והאחריות נמצאים בידיים של הנהלת החברה" אמר יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק, יקי חלוצי, "במידה שהיא לא תתעשת, העובדים יחלו מחר בצעדים הארגוניים, אשר יוחרפו עד שהנהלת נס לא תקדם את המו"מ להסכם".

 

 

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x