$
תיירות

קטאר איירווייז חשפה חידוש במחלקת העסקים: מיטה זוגית וחדר ישיבות

הסוויטות יכללו מושבים מתכווננים שניתן לחבר כל שניים מהם למיטה זוגית. בנוסף, ניתן לחבר ארבעה מושבים ליצירת חדר ישיבות. נוסעים בטיסות לילה יקבלו פיג'מות, וחבילות מתנה בעיצוב מותג המזוודות Bric’s

שירות כלכליסט 17:4008.03.17

חברת התעופה קטאר איירווייז חשפה סוויטות חדשות למחלקת העסקים שלה, שייקראו QSuite. הסוויטות יכללו מושבים מתכווננים, כך שאפשר לחבר שני מושבים סמוכים ליצירת מיטה זוגית. לפי הודעת החברה, זו תהיה המיטה הזוגית הראשונה המותקנת במחלקת עסקים.

 

המושבים החדשים מוגדרים גם כגמישים בהרבה מגרסאות קודמות. בנוסף, קטאר איירווייז הציגה גם ארבעה מושבים שאפשר לחבר ליצירת חדר ישיבות מצומצם, כולל מסכים ניתנים להזזה שיכולים ליצור סוויטות פרטיות לזוגות.

מיטה זוגית בקטאר איירווייז מיטה זוגית בקטאר איירווייז צילום: Qatar Airways

 

"אפשר לצאת לירח דבש על סיפון מטוס של קטאר איירווייז, אבל תצטרכו לשמור על שקט", מסר המנכ"ל אכבר אל באקר בעת חשיפת המושבים החדשים בתערוכה האווירית של ITB בברלין. לדבריו, העיצוב "האינטליגנטי ביותר" של חברת B/E Aerospace Inc. יעניק לחברת התעופה יתרון על יריבותיה בשוק טיסות הפרימיום. "המושבים החדשים יספקו יותר פרטיות, יותר בחירות ומגע אישי, שאישרו לנוסעים שלנו ליהנות מחויית מחלקה ראשונה במחלקת עסקים".

 

המושבים החדשים פותחו במשך שנתיים, והפיכתם למיטה זוגית אמורה לקחת שניות ספורות בלבד, כך לפי הצהרת החברה, שהוסיפה כי הגמישות והקלות שבה מתאימים את המושבים תהפוך אותם לפופולריים בקרב משפחות אמידות וזוגות שמעדיפים לשבת אחד מול השני.

חדר ישיבות במטוס של קטאר איירווייז חדר ישיבות במטוס של קטאר איירווייז צילום: Qatar Airways

 

מקטאר איירווייז, שהיא גם הבעלים של אלמנטים מרכזיים בעיתוב, נמסר עוד שהמושבים יותקנו במטוסי בואינג 777, גם במטוסים הקיימים וגם במטוסים החדשים שהזמינה ויתחילו להגיע החל מיוני.

 

בנוסף לחידושים המבניים, המושבים יכללו גם גימור של עור איטלקי תפור ביד וסאטן זהוב. נוסעים בטיסות לילה יקבלו פיג'מות, וחבילות מתנה בעיצוב מותג המזוודות Bric’s שיכללו יינות מיקב איטלקי.

 

הסוויטות החדשות יכללו גם אפשרויות בידור מורחבות שיציעו 3,000 תכנים שונים, מסרטים ומשחקים ועד לפסקולי מוזיקה. כמו כן, יורחב הצע התפריט, כולל מנות שאפשר לחלוק, שיתאימו לקבוצות של ארבעה נוסעים שארגנו לעצמם סוויטה פרטית עם מושבים הפונים אחד מול השני.

 

האנליסט יאן דרוקלס מחברת אודו סקיורטיס (Oddo Securities ) בפריז מסביר כי חדשנות בעיצוב המושבים היא מהותית לחברות התעופה המובילות בעולם. "חברות עם מושבים לא טובים הפסידו נוסעים, וחברות עם מושבים נוחים שומרות על הנוסעים שלהן", הוסיף. "קטאר הייתה מאז ומתמיד חברת תעופה שמציבה עצמה כמובילה בתחום".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x