$
מבחני רכב

מאזדה 6: גרסה מהודרת של רכב מנהלים עממי

כדי להתמודד עם התחרות, מאזדה שידרגה את דגם המנהלים. התוצאה טובה אך המחיר גבוה

תומר הדר 22:0622.01.17

קטגוריית מכוניות המנהלים נמצאת בישראל במגמת דעיכה — רכבי כביש־שטח נוגסים בה מצד אחד ורכבי מנהלים היברידיים מהצד השני. הפתרון של מאזדה - לדחוף את המאזדה 6 במעלה הסולם המיצובי: ריפודי עור נאפה, מערכת שמע יוקרתית של BOSE ומערכות בטיחות מתקדמות. הגרסה החדשה של המאזדה 6 פונה לקהל אנין יותר המוכן לשלם 196 אלף שקל עבור הרכב.

 

 

תא הנוסעים ברמת הגימור PREMIUM PLUS אכן מצליח לשדרג את חוויית הלקוח: המושבים מעולים וניכר שלוח המחוונים עשוי חומרים איכותיים. רעשי הכביש כמעט ואינם חודרים לתא הנוסעים והמנוע ותיבת ההילוכים פועלים היטב. מדובר במנוע בנפח 2.5 ליטר המשודך לתיבה אוטומטית בעלת שש מהירויות. הרכב מראה התנהגות כביש מצוינת וזו של ה־PREMIUM PLUS טובה אפילו יותר. מאזדה 6 מאפשרת לנהג לבלות שעות מאחורי ההגה בלי להתעייף, מטלה שמכוניות מנהלים יקרות ממנה בהרבה אינן מסוגלות לבצע בכבוד. בנוסף, מדובר גם במכונית נאה, כזו שאינה מתבלטת יתר על המידה אך גם לא נופלת במלכודת האפרוריות המוכרת של רכבי המנהלים היפאניים. בשורה התחתונה, המאזדה 6 PREMIUM PLUS היא מכונית מרשימה, אך כזו שמותירה אותנו עם סימן שאלה גדול: בפועל אין צורך בהרבה יותר ממאזדה 6 בסיסית. לכן כנראה שימצאו מעט לקוחות שיסכימו לשלם 30 אלף שקל נוספים בשביל גרסה מהודרת במיוחד של מכונית עממית במיוחד.

 

מאזדה 6 PREMIUM PLUS

מנוע: בנזין, נפח 2,488 סמ"ק, הספק מרבי 192 כ"ס, מומנט מרבי 26.1 קג"מ.

ביצועים: מהירות מרבית 223 קמ"ש, זינוק ל 100 קמ"ש 8.2 שניות

צריכת דלק: נתוני יצרן 15.1 ק"מ לליטר. נתוני מבחן: 10.6 ק"מ לליטר

בטיחות: 6 כריות אוויר, 5 כוכבים במבחן ריסוק פומבי

קבוצת זיהום: 11

מחיר: 196 אלף שקל

בטל שלח
    לכל התגובות
    x