$
תיירות

אכזבה לאל על: לא זכתה באף פרס בתחרות התעופה העולמית

בחברת התעופה של איחוד האמירויות תקבלו את "חוויית הטיסה הטובה ביותר". ואיפה האווירה הכי טובה? הנה הזוכות

יסמין גיל 19:1613.09.11

חברת התעופה של איחוד האמירויות, אמירטס, נבחרה כחברה שמציעה את חוויית הטיסה הכוללת הטובה ביותר לשנת 2011, מבין חברות התעופה בעלות צי של למעלה מ-50 מטוסים - כך על פי פרסי ארגון APEX (Airline Passenger Experience Association) שפועל לשיפור חווית הטיסה בתחומים כמו עיצוב פנים

המטוס, המושבים, מערכות הבידור והטרקלינים בנמלי התעופה. מבין חברות התעופה בעלות פחות מ-50 מטוסים בצי, זכתה חברת הטיסות המוזלות וירג'ין אמריקה.

 

טקס הכרזת הזוכים נערך אתמול בסיאטל, במהלך יריד אקספו של הארגון. הפרסים חולקו ב-14 קטגוריות, כאשר את הזוכים בחרו עשרות אלפי נוסעים ברחבי העולם, כולל בישראל - באתר האינטרנט של הארגון הייתה אפשרות בחירה גם בעברית. מטרת הפרסים להכיר בפעולות שעושות עשרות חברות תעופה כדי לשפר את השירות והמוצר.

 

חברות התעופה הטובות ביותר בחלוקה לאזורים, הן: באפריקה: סאות' אפריקן איירווייס; באמריקה, וירג'ין אמריקה; באסיה ובאוסטרליה, וי (וירג'ין) אוסטרליה; באירופה, וירג'ין אטלנטיק; ובמזרח התיכון, אמירטס; את מגזין הטיסה הטוב ביותר מציעה חברת אוויאנקה (Avianca) מקולומביה; בפרס חוויית שירותי הקרקע הטובה ביותר זכתה וירג'ין אמריקה והאווירה הטובה ביותר בקבינה היא בג'ט בלו.

 

חברת אל על השתתפה בשש קטגוריות בתחרות, אולם לא זכתה באף אחת מהן. בשבועות האחרונים קראה החברה לנוסעיה, באמצעות אתר האינטרנט שלה, להשתתף בהצבעה. מהחברה נמסר בתגובה: "אל על גאה על עצם ההתמודדות מול החברות המובילות בעולם וירג'ין אטלנטיק ואמירטס, בתחום חוויית הטיסה. אנו מחויבים להמשיך ולפעול במטרה לשוב ולהופיע על במה מכובדת כמו APEX ומקווים לזכות בפעמים הבאות".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x