פייסבוק בחזית מול יילפ: משיקה אפליקציה לביקורות על בתי עסק
האפליקציה החדשה, שזמינה כעת בארה"ב בלבד, נקראת פייסבוק לוקאל, והיא תתחרה בשירותים לחיפוש מידע על מסעדות ועסקים
- סוף עידן ההיתממות של פייסבוק, גוגל, טוויטר ואובר
- איך פייסבוק יודעת להציע לך חבר - גם אם נפגשתם רק פעם אחת?
- "ענקיות הטכנולוגיה הולכות להפוך לשחקניות רציניות בספורט"
האפליקציה, שמכונה Facebook Local, מבוססת על אפליקציית Events שהציגה פייסבוק בשנה שעברה. אפליקציה זו לא זכתה להצלחה רבה, ועתה פייסבוק מנסה מחדש את מזלה בתחום המידע המקומי. "האפליקציה החדשה עוזרת לך למצוא בקלות מה לעשות, לאיפה ללכת, איפה לאכול או את מה שאתה צריך - הכול על בסיס המלצות מאנשים שאתה מכיר וסומך עליהם", אמר לאתר The Verge מנהל המוצר, אדיטייה קולוואל.
מרבית המידע באפליקציה החדשה נגיש באפליקציה הראשית של פייסבוק. ואולם, עומס המידע והיכולות שלה הופך את הגישה אליו למורכבת. היצירה של Local תאפשר לפייסבוק להציף את המידע המקומי שלה החוצה באופן שיכול להוות תחרות מהותית ליילפ. ביחד עם תכונות שעברו מאפליקציית Events, ובפרט שילוב של לוח שנה ורשימות אירועים, והעוצמה השיווקית של פייסבוק, נוצר מהלך שבהחלט מהווה סיבה לדאגה.
בשלב זה זמינה האפליקציה בארה"ב בלבד.