• תפריט
הייטק והון סיכון

Puls הישראלית תתקן בלעדית את מכשירי הפיקסל של גוגל בארה"ב

החברה הרחיבה את שיתוף הפעולה שלה עם ענקית הטכנולוגיה ותתקן את מכשירי הפיקסל 2 והפיקסל 2 XL שהושקו לאחרונה. זאת, לאחר פיילוט בו הוכח שפולס מסוגלת לתקן סמארטפונים בשטח, ברמה של תיקוני מעבדה

מאיר אורבך 20:1423.10.17
Puls (לשעבר סלסייברס) הודיעה היום על הרחבת שיתוף הפעולה הבלעדי עם גוגל, לתיקון ותמיכה בטלפונים הסלולריים של החברה בכל רחבי ארצות הברית. גוגל השיקה לאחרונה את הדור השני של סמארטפוני הפיקסל, ופולס צפויה לספק עבורם תמיכה בבית הלקוח או במשרד, תוך שעה מהיוודע התקלה.

 

 

החברה פיתחה פלטפורמה טכנולוגית המאפשרת אספקת שירותים מהירים לתיקון ותמיכה בסמארטפונים וטאבלטים. השירות שלה יכלול גם הדגמת פעולה של מכשירים בבתי לקוחות, התקנה, אינטגרציה, תמיכה ושדרוג. השירות זמין בארה"ב בלבד.

 

פיקסל 2 פיקסל 2

 

 

בשיחה עם "כלכליסט" אמר אייל רונן, מנכ"ל החברה: "בחצי שנה האחרונה היה לנו פיילוט מוצלח עם גוגל לתיקון מכשירים. אנחנו מציעים תיקון מאושר לגוגל ששומר על האחריות. כל לקוח שלנו מקבל סקר שביעות רצון, שכן לגוגל היה חשוב לשמור על חוויית הלקוח. בפיילוט בדקו אם מסוגלים להגיע לכל אחד בשעה ואם התיקון בתנאי שדה דומה לתנאי מעבדה. אחרי שהגענו לרמת תיקון זהה כולל שמירה על אטימות למים, כל לקוח של גוגל יופנה לפולס לתיקון המכשיר. אפל לא מציעה שירות דומה בארצות הברית"

 

 

 

רונן סיפר שפולס היא הספק היחיד של גוגל בתיקוני בית - ושלאחר פגיעת אסון הטבע ביוסטון, תיקנה החברה את כל סמארטפוני גוגל שם בחינם. פולס הוקמה ב-2015 בידי רונן ואיתי הירש. עד כה גייסה 43 מיליון דולר והיא מעסיקה 55 אנשי פיתוח בארה"ב ו-20 בארץ. המערכת של פולס מאפשרת לה להתחייב על הגעת טכנאי תוך שעה מקריאה בכל מקום בו היא פועלת. זאת, ע"י ניתוח מגבלות תנועה כפקקים הידע של הטכנאי והתאמתו לתקלה הנדרשת לתיקון.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x