• תפריט
הייטק והון סיכון

הכנסות קרוסריידר עלו במחצית 2017 ל-30.1 מיליון דולר

החברה, מקבוצת טדי שגיא, מפתחות פתרונות סייבר ללקוחות קצה ופעילה ב-164 מדינות עם 800 אלף משתמשים משלמים. הרווח הגולמי עמד במחצית על 8.4 מיליון דולר - גידול של 10% לעומת התקופה המקבילה אשתקד

שירות כלכליסט 21:0211.09.17

חברת הסייבר קרוסריידר (Crossrider) מקבוצת טדי שגיא, הנסחרת בבורסה בלונדון, רשמה במחצית הראשונה של 2017 הכנסות של 30.1 מיליון דולר בהשוואה ל-28.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. החברה המתמקדת בפתרונות סייבר ללקוחות קצה דיווחה כי יש לה כבר 5 מיליון משתמשים, מתוכם 800 אלף משתמשים משלמים בעיקר בצפון אמריקה ומערב אירופה.

 

החברה עדכנה כי היא עומדת בתחזיות שהציבה לעצמה עד כה וכי היא מרחיבה את סל המוצרים שלה תוך  כדי הגדלת בסיס הלקוחות המשתמשים המפוזרים ב-164 מדינות, כשנתח של 70% מהמשתמשים מגיע מארה"ב ומערב אירופה. עוד נמסר כי שיעור חידוש המנויים של משתמשים קיימים עלה ועומד כיום על כ-70%.

 

טדי שגיא טדי שגיא צילום: אוראל כהן
 

בהכנסות ממוצרים חלה עלייה של 16%, לרמה של 21.1 מיליון דולר, לעומת 18.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. כמו כן, חלה עלייה ברווח הגולמי בסך 8.4 מיליון דולר, לעומת 7.6 מיליון דולר בחציון הראשון לשנת 2016. ה-EBITDA  במחצית שנת 2017 עומד על 2.9 מיליון דולר - גידול של 131% מהתקופה אשתקד בניטרול פעילות שהופסקה.

 

עידו ארליכמן, מנכ"ל קרוסריידר אמר כי "בתקופה האחרונה התקדמנו רבות בפיתוח היצע המוצרים שלנו ושיפור איכות הרווחים, בייחוד עם רכישת CyberGhost והשקת Reimage עבור MAC. שתיהן מהוות מוקד משיכה משמעותי ללקוחות ומוכיחות את היכולת שלנו להאיץ צמיחה בזכות טכנולוגיות השיווק שלנו והניסיון הרב שצברנו". 

 

 

עידו ארליכמן, מנכ"ל קרוסריידר עידו ארליכמן, מנכ"ל קרוסריידר צילום: יח"צ

  

"ההכנסות הצפויות בסך 8 מיליון דולר, אותן אנו כבר רואים לשנת 2018, בפעם הראשונה בקרוסריידר, מהוות גם הן הוכחה להתקדמות שלנו במעבר למודל SaaS, תוך התמקדות בהכנסות חוזרות והגדלת סל המוצרים שאנו מציעים לכל לקוח. אנו נמשיך להיות מחויבים להשקעה במספר יוזמות צמיחה אורגניות, תוך בחינת רכישות נבחרות אשר תרחבנה את היצע התוכנה שלנו ותאצנה את המעבר שלנו לפלטפורמת אבטחת רשת SaaS ב-B2C."

בטל שלח
    לכל התגובות
    x