$
אפליקציות

אפליקציית עיבוד התמונה Prisma פונה לשוק הארגוני

פריזמה לאבס, שפיתחה אפליקציה שהופכת תמונות ליצירות אמנות לפי סגנונות שונים, מנסה ליצור אפיק רווח בתחום ה-AI. החברה תציע את יכולות זיהוי האלמנטים הגרפיים שפיתחה לחברות שמפתחות כלי ראיית מכונה

יואב סטולר 11:5720.08.17

פריזמה (Prisma), אפליקציית עיבוד תמונה פופולרית בארץ ובעולם, פונה לשוק העסקי. מפעילת היישום, Prisma Labs, הקימה אתר חדש שנועד למשוך מפתחים להשתמש בפלטפורמת ניתוח התמונה שלה עבור מיזמי בינה מלאכותית.

 

 

פריזמה אמנם צברה מיליוני הורדות בקרב משתמשים פרטיים, אך לא הצליחה להוון את הפעילות שלה. בין הפתרונות שמציעה החברה למפתחים נמנים יכולות כהחלפת סגנון תמונה, זיהוי אובייקט ספציפי בה, חיתוך חכם וזיהוי פנים מדויק במיוחד. בפריזמה לאבס טוענים כי ביכולתם לאפשר פתרונות וכלים לנתח שוק רחב ושכבר בימים אלו מתנהלים מגעים עם "חברות גדולות מאוד".

 

תמונה שעובדה באפליקציית פריזמה תמונה שעובדה באפליקציית פריזמה צילום: אדם קפלן

 

 

בדצמבר שעבר חצתה האפליקציה את רף 70 מיליון המשתמשים, ולפני כחודש השיקה יישום נוסף - Sticky AI, באמצעותו ניתן ליצור סטיקרים בקלות ולהשתמש בהם כאילו היו אימוג'ים או בסיס לממים. לפי הנתונים שחשפה החברה האפליקציות בבעלותה מגיעות ל-5 מיליון עד 10 מיליון משתמשים פעילים בחודש, וכ-500 אלף פעילים ביום.

 

 

פריזמה לאבס הוקמה ב-2016 וגייסה סבב סיד בהיקף לא ידוע ממשקיעים כקרן גגרין קפיטל. לדברי ההנהלה, לא צפוי סבב נוסף עד שיהיו בידיה נתוני היוון אפיק הפעילות החדש שלה. תחום הבינה המלאכותית הפך למוקד עניין מרכזי עבור ענקיות טכנולוגיה רבות; יכולת זיהוי אלמנטים בתמונה היא אחת התכונות המבוקשות ביותר עבור יישומים רבים - מפלטפורמות נהיגה אוטונומית ועד כלי בקרת תוכן של רשתות חברתיות. לפיכך, האפיק החדש של פריזמה עשוי להתגלות כבחירה משתלמת.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x