$
הייטק והון סיכון

AI, ענן ושירות לקוחות: החלה תוכנית הסטארט-אפים של אורקל

התוכנית תימשך שישה חודשים וישתתפו בה חמש חברות שיקבלו ליווי מקצועי, מרחבי עבודה וגישה לשירותים והלקוחות של אורקל. בין היתר, התקבלו לתוכנית מיזמי בינה מלאכותית, שירותים מקוונים, ניהול לקוחות ועוד

הגר רבט 12:3409.08.17
אורקל הכריזה היום (ד') על פתיחת המחזור הראשון של תוכנית הסטארט-אפים שלה בישראל. בתוכנית ישתתפו 5 סטארט-אפים והיא תארך שישה חודשים.

 

 

התוכנית תנוהל במסגרת צוות המחקר והפיתוח של אורקל, ותספק לסטארט-אפים ליווי של מומחים טכנולוגיים ועסקיים בינלאומיים, טכנולוגיה עדכנית, שטחי משרד לעבודה משותפת, גישה למאגר הלקוחות הגלובלי של אורקל, כולל שותפים ומשקיעים, וגישה חופשית לכל שירותי הענן של אורקל. חמשת הסטארט-אפים שנבחרו להשתתף בתוכנית הם 3DSignals, Nsof Networks, Bonobo.ai, Zoomin ו-Toonimo.

 

נעם ענבר (ראשונה משמאל) ונציגי החברות המשתתפות במחזור הראשון נעם ענבר (ראשונה משמאל) ונציגי החברות המשתתפות במחזור הראשון צילום: עזרא לוי

 

 

3DSignals מפתחת פלטפורמה שאוספת קול ונתונים מציוד תעשייתי, מזהה אנומליות, מסווגת דפוסים של כשלים וחוזה אירועים בעזרת טכנולוגיית למידה עמוקה לפני שהם מפריעים לעבודה. החיישנים של 3DSignals צמודים למכונה ושולחים חתימת קול רלוונטית בזמן אמת בכל זמן שמזוהה כשל.

 

Nsof Networks יצרה פתרון תשתית תקשורת כשירות המאפשר לארגוני IT בעולם האנטרפרייז להגדיר, לספק ולתפעל רשת גלובאלית במחיר יעיל, באופן מאובטח ובשימוש מבוסס תוכנה כשירות.

 

ai.Bonobo היא פלטפורמת בינה מלאכותית שמנתחת 100% מהמידע הטקסטואלי שמיוצר בארגונים ומספקת תובנות מעשיות בזמן אמת שעוזרות לסגור יותר עסקאות, להקטין אחוזי נטישה ולספק ללקוחות חווית משתמש משופרת ומותאמת אישית.

 

Zoomin מספקת פתרון תוכנה לשוק התאגידי המאפשר לחברות לנהל אינטראקציה ומותאמת אישית עם לקוחותיהם סביב תוכן מוצרים ודוקומנטציה. המטרה היא לסייע לארגונים לספק תשובות מיידיות לשאלות הקשורות למוצר, תוך התבססות על בינה מלאכותית שמשפרת את חווית המשתמש.

 

toonimo היא פלטפורמת הדרכה אודיו-ויזואלית חכמה המפשטת כל שירות או תהליך אונליין כדי לייצר חווית משתמש משופרת והחזר השקעה גבוה יותר. הפתרון עוזר לחברות להקטין את הוצאות שירות הלקוחות שלהם, להאיץ את הדרכות העובדים ולהגדיל את שביעות הרצון של הלקוחות על ידי הוספת שכבה אינטראקטיבית מותאמת אישית של קול אנושי ואפקטים ויזואליים.

 

רג'י ברדפורד, סגן נשיא בכיר לסטארט-אפים ואקסלרטורים באורקל, אמר: "אנו נרגשים מהתגובה של קהילת הסטארט-אפ המקומית – כולם מאוד נחושים וכולם מכוונים להזדמנויות גלובליות גדולות. אנו שמחים להתחיל לעבוד עם חמשת הסטארט-אפים החדשניים והמוכשרים במחזור הפותח שלנו. כבר עכשיו אנו רואים התקדמות באמצעות החיבור ושיתוף הפעולה בין סטארט-אפים, לקוחות, ופיתוח מוצרים באורקל. אני מצפה בהתרגשות להמשיך במאמצים אלה עם קבוצת הסטארט-אפים הנמרצים בתל-אביב".

 

 

נעם ענבר, מנהלת ה-Startup Ecosystem של אורקל בישראל: "האקוסיסטם הישראלי הוא מהבוגרים והמתקדמים בעולם בכל הקשור לפיתוח טכנולוגיה מתקדמת. המשאבים של אורקל יחד עם מאגר הלקוחות הגלובלי העצום שלה, יהוו גורם משמעותי בהצמחת הסטארט-אפים האלה בעולמות האנטרפרייז ובגישור המרחק הגיאוגרפי בין יזמים ישראלים לבין שוקי היעד שלהם".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x