• תפריט
IT בישראל

בנק Sviaz הרוסי רכש מערכת ניהול ידע של KMS Lighthouse מקבוצת אמן

היקף העסקה הוא כ-2 מיליון שקל והוא עשוי גדול אם הבנק ירחיב את השימוש במערכת לסניפים נוספים. המערכת מיועדת לשימוש בעיקר במערך שירות הלקוחות של הבנק

רפאל קאהאן 18:5708.05.17

בסוויאז בנק (Sviaz Bank), אחד מהמוסדות הפיננסיים הגדולים ביותר ברוסיה רכש מ-KMS lighthouse של קבוצת אמן, המספקת פתרונות ניהול ידע מתקדמים עבור מרכזי שירות, מערכת ניהול ידע. במסגרת הפרויקט הוטמעה המערכת במוקד השירות המרכזי של הבנק המונה עשרות מוקדנים בכל רגע נתון, בסניפי הבנק ברחבי רוסיה ובאזורי השירות העצמי. היקף הפרויקט לא נמסר על ידי החברה אך ממידע שהגיע לידי "כלכליסט" מדובר בעסקה בהיקף של כ-2 מיליון שקל ושעשויה להתרחב אם הבנק ירחיב את השימוש בה. 

 

לפני הטמעת פתרון ניהול הידע של KMS Lighthoouse עבד הבנק עם מערכת לאחסון מסמכים בלבד. בעקבות זאת חיפוש המידע הארגוני לקח זמן רב ופגע בשירות שמספק הבנק ללקוחותיו. בנוסף, לא הייתה לנציגי השירות את האפשרות לבצע השוואה אלקטרונית בין מסמכים, ולכן הם נאלצו לבצע השוואה ידנית, שלעיתים הייתה איטית ולא מדויקת. לאחר בחינת המצב הקיים הבינו בסוויאז בנק שישנו צורך במערכת שתפשט ותייעל את תהליך חיפוש והספקת המידע ותשפר את השירות הניתן ללקוחות ומהירות השירות.

בנק Sviaz הרוסי רכש מערכת ניהול ידע עבור מוקדי השירות שלו בנק Sviaz הרוסי רכש מערכת ניהול ידע עבור מוקדי השירות שלו צילום: shutterstock

 

מערכת ניהול הידע של KMS Lighthouse מסדרת את המידע על פי תבניות מה שמקל על מציאת המידע, מפשטות את חיפושו וממירה את כל מסמכי הארגון לפורמט דומה. המערכת יודעת להציג לנציגי השירות את המידע הרלוונטי והעדכני ביותר שלו הם זקוקים.

 

שגיא אליהו, מנהל KMS Lighthouse ומשנה למנכ"ל בקבוצת אמן: "היכולת של המערכת ליצר תבניות נוחות לחיפוש ובניה המאפשרות למוקדני השירות לחפש ולמצוא את המידע המתאים להם בצורה המהירה ביותר, וכל זה ללא צורך בידע טכני. לאור הצלחת הפרויקט Sviaz Bank מעוניין להטמיע את המערכת שלנו גם בסניפים ולצרכים נוספים הקשורים לטרנספורמציה דיגיטלית."

בטל שלח
    לכל התגובות