$
חדשות טכנולוגיה

Airbnb תאמץ שם חדש עבור הגרסה הסינית של השירות

זאת לצד הכפלת ההשקעה הכספית שלה בפעילות המקומית והגדלת כוח העבודה שהיא מעסיקה בשלוחה הסינית פי שלושה. בשנה האחרונה מספר האורחים הסיניים שהשתמשו בשירותיה מסביב לעולם צמח ב-146 אחוז

נמרוד צוק 14:0522.03.17
Airbnb לוחצת על הגז בנסיונותיה לחדור לשוק הסיני: החברה הודיעה אתמול (שלישי) כי תאמץ שם חדש עבור הגרסה הסינית של השירות, Aibiying, לצד הכפלת ההשקעה הכספית שלה בפעילות המקומית והגדלת כוח העבודה שהיא מעסיקה בשלוחה הסינית פי שלושה.

 

משמעות השם החדש, הטיה אנגלית של מלה סינית, היא "אנו מברכים אחד את השני/ה באהבה". במהלך השנה שעברה, הצהיר היום מנכ"ל החברה בריאן צ'סקי, הוכפלו מספר החדרים ודירות Airbnb במדינה והגיעו ל-80 אלף, כאשר מספר האורחים הסיניים שהשתמשו בשירותיה מסביב לעולם צמח ב-146 אחוז.

 

בריאן צ'סקי מנכ"ל airbnb בריאן צ'סקי מנכ"ל airbnb צילום: בלומברג

 

 

"ישנו דור חדש של מטיילים סינים שרוצים לראות את העולם בצורה שונה, ואני מקווה שהמוצרים שלנו ייתנו להם השראה לטייל באופן שפותח את הדלת למפגש עם אנשים, קהילות ושכונות מסביב לעולם", אמר צ'סקי בהצהרה ממנה ניתן להבין כי החברה פונה כרגע בעיקר לשוק תיירות הפנים ולתיירים סינים שיוצאים ליעדים מחוץ למדינה.

 

בנוסף לנסיונותיה להגדיל עוד את מספר המארחים שמציעים חדרים ובתים לתיירים, תחל החברה להציע למבקרים בשנגחאי את השירותים החדשים "טיולים" ו"חוויות" - הראשון הוא איזור באפליקציה שמרכז אטרקציות מקומיות ומסעדות לצד מקומות לינה מומלצים, והשני הוא זירת מסחר לפעילויות שתושבים ועסקים מקומיים יכולים להציע למבקרים. צעדים אלו מתווספים לשיתופי פעולה קודמים עם ענקיות סיניות כמו עליבאבא וטנסנס, עם הראשונה לתשלום באמצעות שירות Alipay ועם השניה לשילוב השירות באפליקציית WeChat הפופולרית.

 

החברה, שהפכה במחצית השניה של 2016 לרווחית לראשונה בתולדותיה, השלימה לאחרונה סבב גיוס נוסף בהיקף של מיליארד דולר והיא מוערכת כעת ב-31 מיליארד דולר. חלק מהמימון שגויס בסבב האחרון מיועד להתרחבות בשוק הסיני העצום, בו היא עומדת מול תחרות קשה מצד מתחרות מקומיות ובראשם Tujia, שירות ותיק בו משתמשים כ-450 אלף בעלי נכסים שמשכירים אותם לתיירים.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x