$
אפליקציות

מנכ"ל אובר התנצל על התקרית עם הנהג: "הגיע הזמן שאתבגר"

בתגובה נוספת לסרטון שבו נראה טרוויס קלניק מנהל ויכוח קולני במיוחד עם נהג שטען שהתעריפים נמוכים ובין השאר אמר כי "יש אנשים שלא לוקחים אחריות על החרא שלהם", הוא שלח מייל התנצלות ל-11,000 עובדי החברה

שירות כלכליסט 17:5101.03.17

מנכ"ל אובר, טראוויס קלניק, ממשיך להתנצל על התקרית המצולמת שלו עם אחד מנהגי החברה. במייל ששלח לכל 11 אלף העובדים התנצל קלניק שוב על התנהגותו, לאחר שכבר פרסם מכתב באתר החברה.

 

המייל נשלח כתגובה לסרטון של 6 דקות שצולם במצלמת המכונית, שבו מנהל קלניק ויכוח יצרי עם נהג בשם פאווזי קאמל לגבי התעריפים הנמוכים שמציעה החברה. "הפסדתי 97 אלף דולר בגללך, פשטתי רגל בגללך, כי אתם משנים את המדיניות בכל יום", מטיח הנהג. "שיניתם את כל העסק". התגובה העיקרית של קלניק להאשמות מסתכמת במילה "בולשיט". "יש אנשים שלא לוקחים אחריות על החרא שלהם", הוסיף. "הם מאשימים כל מה שקורה בחיים שלהם על אנשים אחרים".

 

הסרטון, שפורסם באתר של בלומברג גרר לא מעט תגובות נזעמות ברשתות החברתיות. בעקבות זאת נדרש קלניק להתנצל. כמה שעות לאחר פרסום הסרטון הוא עשה זאת באתר של אובר. "לומר שאני מתבייש תהיה לשון המעטה", כתב. "ברור כי הווידיאו משקף את ההתנהגות שלי, והביקורת שקיבלתי היא תזכורת מרה לכך שעליי להשתנות באופן מהותי כמנהיג ולהתבגר. זו הפעם הראשונה שאני מוכן להודות שאני זקוק לעזרה בצורת הניהול שלי, ואני מתכוון להשיג אותה".

 

בסיום המכתב התנצל שוב קלניק מעומק הלב בפני הנהג ו"קהילת הנהגים כולה".

 

התקרית מגיעה בתזמון לא מוצלח עבור אובר, שבחודשים האחרונים מצאה עצמה במרכז מספר שערוריות, החל מהחלטתו של קלניק להצטרף למועצת היועצים הכלכליים של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ (בשל הביקורת הציבורית התפטר קלניק מהתפקיד) ועד להאשמות משבוע שעבר על הטרדות מיניות נגד עובדות. 

מנכ"ל אובר, טרוויס קליניק, בהזדמנות מחויכת יותר מנכ"ל אובר, טרוויס קליניק, בהזדמנות מחויכת יותר צילום: רויטרס

בטל שלח
    לכל התגובות
    x