$
מכשירים ומדריכים

מעצבי אופנה בשירות אפל

אפל נמצאת בדרך הנכונה לעשות מה שמתחריה לא הצליחו - להפוך את השילוב של מסך מגע ורצועה לגאדג'ט לביש ומעוצב

יעל סובינסקי 08:2411.09.14

מיטב העורכים, הכתבים והאושיות של עולם האופנה הוזמנו להשקת אפל ווטש החדש לפני יומיים - לא קהל המוזמנים הרגיל להשקות של גאדג'טים טכנולוגיים.

 

הפעם היה ברור שאפל מנסה להיכנס בכל הכוח לשוק האופנה, ולשם עבודה על המוצר החדש גייסה לשורותיה גורמים דומיננטיים מתחום אופנת־העל, ובהם פול דנב, לשעבר מנכ"ל בית האופנה איב סאן לורן, פטריק פרוניאו, לשעבר סגן הנשיא לענייני מכירות של מותג השעונים TAG Heuer, ואנג'לה ארנדטס, שבתקופת עבודתה כמנכ"לית ברברי הצליחה להחיות ולהשיב למרכז העניינים את תדמיתו של בית האופנה הבריטי הוותיק. כמה ימים לפני השקת השעון הודיעה אפל כי גם המעצב התעשייתי הנודע מארק ניוסון גויס לעבודה על מוצרים חדשים ועתידיים.

 

השקת אפל ווטש השקת אפל ווטש צילום: בלומברג

 

אפשר לומר שאפל נמצאת בדרך הנכונה לעשות מה שמתחריה לא הצליחו - להפוך את השילוב של מסך מגע ורצועה לגאדג'ט לביש ומעוצב.

 

התשובות לשאלה אם אפל ווטש יהפוך לאביזר אופנתי ויפרוץ את דרכה של הטכנולוגיה לעולם האופנה חלוקות. אמנם במהלך ההשקה עלו לאינסטגרם אינספור תמונות של דמויות מפתח בעולם האופנה עונדות את השעון החדש, אבל במגזיני האופנה הבולטים כבר טוענים שהילד החדש בשכונה לא יכול להחליף את השעון האנלוגי הוותיק כסמל סטטוס.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x