$
אינטרנט

מנוע החיפוש של מיקרוסופט יכלול את ה"לייקים" של גולשי פייסבוק

מיקרוסופט מעמיקה את שיתוף הפעולה עם הרשת החברתית דרך "בינג": תוסיף לו מידע מפרופילי המשתמשים בפייסבוק, ותשתמש בהקשות המשתמשים על כפתור ה"לייק" כדי לדרג אתרים

אבנר קשתן 22:4613.10.10
מיקרוסופט הכריזה הערב (ד') על העמקת שיתוף הפעולה שלה עם פייסבוק בתחום החיפוש. מנוע החיפוש שלה, בינג, יציג מידע מורחב מפרופילי המשתמשים ברשת החברתית, וינתח את הקישורים שהגולשים מפרסמים ועושים להם "לייק".

 

בשלב הראשון, שילוב ה"לייקים" בתוצאות החיפוש יאפשר לבינג
להחזיר תוצאות מותאמות אישית עבור משתמשי פייסבוק. בחיפוש עבור "מסעדה איטלקית", למשל, יציע מנוע החיפוש מסעדות איטלקיות שקיבלו לייק מאנשים ברשימת החברים. בנוסף, עמוד שיקבל הרבה לייקים ידורג באופן בולט יותר בתוצאות החיפוש.

 

מיקרוסופט גם תכלול בבינג אינטגרציה הדוקה יותר עם פרופילי המשתמשים בפייסבוק. חיפוש אחר שם של אדם, לדוגמא, יתעדף ברשימת התוצאות אנשים שלמדו באותו בית ספר כמו המחפש, כפי שהוזן בחשבון הפייסבוק שלהם.

 

היכולות המתקדמות, שיהיו זמינות בימים הקרובים, מסתמכות על כך שהגולש בבינג מחובר גם לחשבון הפייסבוק שלו. במיקרוסופט הדגישו כי הם מודעים לפוטנציאל הפגיעה בפרטיות, ויקפידו להשתמש רק במידע שהוגדר כפומבי. בנוסף, החיפוש בפרופילי משתמשים יוגבל לגולשים מעל גיל 18.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x