$
הייטק והון סיכון

Genieo הישראלית גייסה 3 מיליון דולר

החברה, אשר מוצרה הראשון הוא דף בית מותאם אישית המשתנה באופן דינמי בהתאם להרגלי הגלישה, גייסה 3 מיליון דולר בגיוס הון ראשוני ממשקיעים פרטיים מישראל ומחו"ל

מאיר אורבך 11:2702.12.09

Genieo, חברה ישראלית צעירה, גייסה 3 מיליון דולר בגיוס הון ראשוני ממשקיעים בישראל ובחו"ל. מוצרה הראשון הוא דף בית חכם, המשתנה באופן דינמי ומציג למשתמש אך ורק תכנים בעלי עניין עבורו, בהתאם לאתרים בהם הוא גולש. ג'ניאו (לשעבר אנבל תוכנה), הוקמה ב-2008, יושבת בהרצליה ומונה 15 עובדים.

 

המוצר של ג'ניאו: דף בית חכם המותאם אישית עבור המשתמש המוצר של ג'ניאו: דף בית חכם המותאם אישית עבור המשתמש

 

"הטכנולוגיה שלנו הופכת את קונספט דף הבית כפי שאנו מכירים אותו כיום לעוזר אישי לכל דבר", אומרת סול צבי, מייסדת ומנכ"לית ג'ניאו. "בשונה מפתרונות אחרים המחייבים בחירה ידנית ועריכה פעילה של תחומי העניין על ידי המשתמש, ג'ניאו בונה דף בית שכולו מידע ותוכן המתעדכנים ללא הרף לפי תחומי העניין המשתנים שלו בחיי העבודה, המשפחה והפנאי". צבי הוסיפה כי "היקף ההשקעה מעיד על הפוטנציאל שמזהים המשקיעים ב-Genieo. הכסף שגויס יסייע לנו לספק לציבור הגולשים חווית גלישה נוחה כפי שלא הכירו מעולם".

 

דף הבית שמפתחת ג'ניאו מתבסס על טכנולוגיית "מיקוד מיקרו-התנהגותי"  (Micro Behavioral Targeting). טכנולוגיה זו מנטרת את הרגלי הגלישה של המשתמש בזמן אמת, משקללת אותם לתוך המערכת ובונה את עמוד הבית שלו בהתאם לנושאים המעניינים אותו במיוחד. התוכן המוצג בדף הבית החכם כולל אתרים מועדפים, עדכוני חדשות ובלוגים ממקורות מותאמים אישית, עדכונים רלוונטיים לפרופיל המשתמש מפייסבוק ומטוויטר, סרטוני וידאו ועוד.

 

בשונה מפתרונות אחרים להתאמה אישית, Genieo אינו חושף או משתף אף גורם במידע אישי אודות המשתמש. כל תהליכי המיפוי ובניית הפרופיל מבוצעים ומאוחסנים במחשב האישי של המשתמש בלבד.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x