$
IT בישראל

אוטומציה החדשה משדרגת את הענן שלה בהיקף מיליוני שקלים

החברה בחרה בפתרון אחסון של INFINIDAT. האחסון הותקנו בשני אתרי החברה: באתר הראשי בפ"ת ובאתר ה-DR בחיפה, הנהנים העיקריים יהיו הרשויות המקומיות

רפאל קאהאן 17:0924.04.16

אוטומציה חדשה הודיעה היום (א') ששידרגה את מערך העמן שלה. הפרויקט שהיקפו הכולל הינו מיליוני שקלים התבצע בשני אתרי הענן שלה, בפתח תקווה וחיפה. החברה הטמיעה את פתרון האחסון InfiniBox של INFINDAT.  אוטומציה חדשה שדרגה את מערך התשתיות שלה לטובת הפרויקט, דבר שיאפשר לחברה לפתח מוצרים בטכנולוגיה מתקדמת. ממידע שהגיע לידי "כלכליסט", רק היקף ליבת השדרוג מגיע לכ-2.5 מיליון שקל לא כולל עבודה.  

מירב לקוחות החברה הן רשויות מקומיות. פתרון האחסון של INFINIDAT הוא חלק מחזון כולל, אשר מיושם במערכות המחשוב בענן של החברה. ה-InfiniBox הוא מוצר חומרה ותוכנה משולב, אשר מציע נפח אחסון שימושי של מעל 1 פטה-בייט בארון בודד. המוצר מאפשר לגדול בנפח הנתונים על פי הצורך - ללא שנדרש להחליף או לשדרג את הבקרים של מערך האחסון. שני המערכים מחוברים ביניהם ומסנכרנים את המידע באופן רציף.

אוטומציה החדשה מספקת שירותי ענן לרשויות המקומיות אוטומציה החדשה מספקת שירותי ענן לרשויות המקומיות

 

יורם אסולין, מנהל חטיבת תשתיות של אוטומציה החדשה מסר כי: "טכנולוגיית ה-InfiniBox מהווה פריצת דרך משמעותית בכל נושא ה-SAN בארגונים גדולים. ה-InfiniBox נבחר לאחר בחינה של מספר רב של פתרונות אחסון. יתרה מכך, הפתרון מאפשר לחברה לאוטומציה יכולות גיבוי וביצוע Snapshot באופן פשוט מבלי להשפיע על הפעילות השוטפת וזמני התגובה ללקוחות".

 

אלי וויימן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אוטומציה החדשה הסביר: "היכולות החדשות מעניקות לנו יתרון משמעותי מול המתחרים בתחום הדאטה סנטר, כאשר למעשה בתחום המוניציפלי אנו החברה היחידה המציעה ענן "משלה". התוצאות של הטמעת הטכנולוגיה הביאו לשיפור בזמני התגובה וזמני הריצה של עבודות ה-batch וה-online".
בטל שלח
    לכל התגובות
    x