$
אפליקציות

סמארטבוס: אוסף אפליקציות תחבורה ציבורית

השימוש באוטובוסים בישראל מחייב שליטה במיקום תחנות, זמני הגעה ולוח קווים. מצאנו עבורכם שלל אפליקציות נוחות שיבטיחו שלא תפספסו שוב את האוטובוס שחיפשתם

רפאל קאהאן 13:0212.10.13

אם אתם סטודנטים, תלמידים, חיילים, פנסיונרים או שאינכם בעלי מכונית, סביר להניח שהרכב העיקרי שלכם ארוך מדי, גדול מדי, לא מגיע בזמן, מרעיש ומזהם - קרי האוטובוס הישראלי. על מנת לאפשר לכם להנות קצת מחוויית הנסיעה, עדיף לבוא מוכן למבצע ובכך יכול לסייע הטלפון החכם. לפניכם חמש אפליקציות שיעזרו לכם לתפוס את הקו הנכון במקום הנכון.

 

Moovit: הווייז של האוטובוסים

 

האפליקציה הזו לא זכתה לתואר לעיל בטעות: היא משתמשת באותו רעיון של שיתוף מיקום על ידי המשתמשים על מנת לספק לכם תמונת מצב של הנסיעה הקרובה שלכם באוטובוס. כמו בווייז היא מתבססת על נתוני הנוסעים כך שהערכותיה יחסית מדוייקות. המינוס שלה הוא בעיקר בחוויית שימוש קצת יותר מורכבת משל שאר האפליקציות.

 

moovit moovit

 

זמינות (חינם): אייפון, אנדרואיד

 

Netbus: סליחה, קו 57 כבר עבר?

 

Netbus עושה רק שני דברים, אבל היא עושה אותם טוב. היא תספק לכם את זמני ההגעה של האוטובוס לתחנה שלכם בהתבסס על מיקום האוטובוס או לוח הזמנים המיועד. בנוסף היא מאפשרת לכם לקבל מידע על מיקומו המדויק של האוטובוס שמתבסס על נתוני ה-GPS של חברות התחבורה הציבורית. היא פשוטה לשימוש ומדויקת למדי.

 

netbus netbus

 

זמינות (חינם): אייפון, אנדרואיד

 

Google Maps: לא רק בשביל לראות איפה אתם גרים

 

גוגל שידרגה את אפליקציית המפות הוותיקה והמצוינת שלה לפני מספר חודשים. מעניין שלא הרבה שמו לב לכך שהיא מאפשרת, בנוסף לשירות הניווט, גם לקבל מסלולים לנסיעה באוטובוס. מניסיון, האפליקציה עובדת מצויין ומדייקת מאוד. בנוסף מכיוון שמדובר בגוגל, היא תסנכרן לכם את המסלול על גבי כל המכשירים בהם אתם משתמשים - מחשב, טאבלט וסמארטפון.

 

Google Maps Google Maps

 

זמינות (חינם): אייפון, אנדרואיד

 

אוטובוס קרוב: גם למטרונית ולרכבת הקלה בירושלים

 

למרות שמה, אפליקציה זו עושה הרבה יותר. היא תספק לכם זמני הגעה ותכנון מסלול על גבי שלל אמצעי תחבורה ציבורית, כולל רכבת ישראל, המטרונית בחיפה והרכבת הקלה בירושלים. את הנתונים היא מקבלת מהחברות כך שלא תמיד אפשר להסתמך עליהם - חלק מהחברות, כמו קווים, המטרונית או סיטיפאס עדיין לא מעבירות אותם. אולם מעבר לכך מדובר באפליקציה מצויינת.

 

אוטובוס קרוב אוטובוס קרוב

 

זמינות (חינם): אייפון, אנדרואיד

 

Bus.co.il: האב הקדמון של כולן

 

אתר Bus.co.il כבר קיים שנים רבות ועד לפריצת הסמארטפונים לחיינו, הוא גם שימש את מקור המידע היחיד לנסיעה בתחבורה הציבורית. עם השנים הוא התייעל, וגם נוספו לו אפליקציות. למרות החיבה ההיסטורית, האפליקציות לא מספקות ביחס למתחרות. אמנם מדובר עדיין בכלי יעיל לתכנון הנסיעה, אך שידרוג הגרסה האחרונה לאייפון למשל זכתה לשלל קיטונות מצד המשתמשים.

 

bus.co.il bus.co.il

 

זמינות (חינם): אייפון, אנדרואיד     

בטל שלח
    לכל התגובות
    x