$
אופנה

עיניים בשבילם: משקפי השמש שהסלבס אוהבים

מעצב מותג משקפי השמש Valley, החביב על הסלבריטאים, ביקר בישראל, שבה לטענתו נמכר המותג יותר מבכל אירופה יחד

מורן לונדון 09:3025.06.17

"בישראל לבדה נמכרים יותר משקפיים שלנו מבכל אירופה יחד", אומר מעצב המשקפיים מייקל קראולי (Michael Crowley) מאוסטרליה, העומד בראש המותג Valley. בשבוע שעבר הגיע לראשונה המעצב לביקור בישראל במטרה "לראות מקרוב ולהכיר השוק שהמותג נמכר בו כבר שנתיים. המכירות החזקות ביותר שלנו הן בארה"ב, אבל במקום השני, בניגוד לכל החוקים, נמצאת ישראל".

 

מלבד הקהל הישראלי, את המותג מעריצים מפורסמים כמו מדונה, קניה ווסט וג'יג'י חדיד. המותג ידוע בדגמים מלאי הנוכחות שלו שעשויים בעיקר מאצטייט עבה ומשלבים מתכות מזהב או מטיטניום. כל דגם עשוי בעבודת יד שיוצרת צורות לא שגרתיות, שהופכות את המשקפיים שכאלו יבלטו בקהל.

 

פריס הילטון עם משקפי השמש של Valley פריס הילטון עם משקפי השמש של Valley

 

מותג מחתרתי

 

בישראל נחשב המותג למעט מחתרתי ובעל מראה רדיקלי, והוא הפך לחביב גם על מפורסמים כמו אניה מרטירוסוב, ציון ברוך, שלומית מלכה ויובל שרף. "אנחנו מופתעים מכמות ההצלחה בישראל ושמים לב שיש לה השפעה בעולם. ישראלים מטיילים הרבה וקיבלנו הזמנות למשקפיים ממדינות אחרות לאחר שנצפו על ישראלים".

 

קראולי בכלל לא למד עיצוב משקפיים. "עבדתי במותג הגלישה קוויקסילבר והערתי להם על שדגמי המשקפיים שהם מייצרים לא לטעמי. בתגובה אמרו לי שאם אני חושב שאוכל לעשות עבודה טובה יותר, ישלחו אותי ליצרן שיושב באיטליה כדי שאלמד איך העבודה נעשית ואעצב קו משלי", וכך היה. הקווים שעיצב קראולי נחלו הצלחה.

 

אחרי תקופה בחברה, הרגיש קראולי שהוא מוגבל ביכולות שלו תחת המותג. יחד עם אשתו, שעבדה גם היא במותג הגלישה, הוא יצא לדרך עצמאית. "אנחנו עובדים כך שאני אחראי על הצד העיצוב ואשתי על המכירות והשיווק", מסביר קראולי.

 

גוון סטפני עם משקפי השמש של Valley גוון סטפני עם משקפי השמש של Valley

קשרים זה כל הסיפור

 

למרות הצלחת המותג, סביר להניח שרבים לא שמעו עליו. אך זו בדיוק הגישה שקראולי רצה עבור Valley. "אנחנו לא משווקים בכל מקום ומוצאים את עצמנו אומרים יותר לא מאשר כן", אומר המעצב. "חשוב לנו לשווק רק במקומות ספציפיים מאוד. חלק ממה שאנחנו זה הבידול מאחרים".

 

ג'יג'י חדיד עם משקפי השמש של מייקל קראולי ג'יג'י חדיד עם משקפי השמש של מייקל קראולי

 

הבידול לא פוגע במכירות?

"יכולנו להיות יותר גדולים, אך מבחינתנו המצב בסדר. כך אנשים מחפשים את המוצר, למצוא אותו וללכת אחריו".

ואיך הגעתם לקהל המפורסמים?

"האמת היא שאין לנו משרד יחסי ציבור", מפתיע קראולי ומספר שהשחקן האוסטרלי כריס המסוורת' חבר שלו עוד לפני קום המותג, "ולאחר שקיבל את זוג המשקפיים שלו, הידיעה עליהן התפשטה. הקשרים שלנו הם דרך מכרים וחברים".

 

מריל מנסון עם משקפי השמש של מייקל קראולי מריל מנסון עם משקפי השמש של מייקל קראולי

 

למרות שלא עומד מאחוריהם תאגיד שמקדם אותם, המותג מנהל שיתופי פעולה מעניינים, כמו עם כובען־העל ניק פוקה, ובפברואר יצאו לאור משקפי טייסים מתוך שיתוף פעולה עם המוזיקאי מרלין מנסון.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x