$
פנאי

גלידה, כנס טד ומשרד התיירות

לא רק סרטי גיבורי־על מגובים בקמפיינים. הנה שלושה סרטי קיץ הוליוודיים שמציעים מהלכים שיווקיים יוצאי דופן

אוהד לנדסמן 10:0010.05.12

בארי זוננפלד מביים את החלק השלישי בסדרה בכיכובם של וויל סמית, טומי לי ג'ונס וג'יימס ברולין. מעבר למהלכים הצפויים (קמפיין ויראלי, משחק מחשב וחשבון טוויטר דינמי) חברה דיסני לחברת הגלידות באסקין־רובינס שיצאה עם טעמים חדשים בהתאם לקינוחים המוגשים בסרט, ודאנקין דונטס שחררה

ליין של דונטס ביזאריים וקפה בהתאם לרוח הסרט.

 

"פרומתיאוס" (פוקס). יוצא בארה"ב: 8 ביוני. המהלך השיווקי המבריק של פוקס התקיים השנה בכנס טד, כשיזם בשם פיטר וויילנד עלה לבמה ודיבר על האתגרים שמולם ניצבת החברה האנושית בצל השינויים הטכנולוגיים. הטוויסט היה שמדובר בדמות בדיונית מתוך הסרט (בגילומו של גאי פירס), המדברת אל הקהל משנת 2023.

 

"אמיצה" (דיסני). יוצא בארה"ב: 22 ביוני. סרט האנימציה של פיקסאר מתרחש בסקוטלנד וכולל כמה מהקרבות ההיסטוריים והאגדות המיתולוגיות הקשורים לאזור. דיסני חברה ל־VisitScotland, ארגון התיירות הראשי של סקוטלנד, כדי ליצור קמפיין שיווק סביב הסרט, שימצב את סקוטלנד מחדש.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x