ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי

ועידת הנגב

דודו דן: "הבנקים חייבים להיות יותר רלוונטיים, לתת ללקוח ערך מוסף משמעותי"

מנהל מרחב מסחרי הבירה והדרום בבנק לאומי, אמר בוועידת הנגב והדרום של "כלכליסט" כי "ההצלחה של הארגונים היום הולכת ומתבססת יותר ויותר על טכנולוגיה"

נטע-לי בינשטוק 13:1813.12.17

"ארגון חייב להיות אובססיבי כלפי הלקוחות שלו", כך אמר היום (ד')  דודו דן, מנהל מרחב מסחרי הבירה והדרום בבנק לאומי, בוועידת הנגב והדרום של "כלכליסט", בנק לאומי ופסגות.

 

 

דן דיבר על השינויים החלים בתחום הבנקאות, ואיך הבנק מתמודד עימם. "ביולי 2007 המהפכה התחילה – הסמארטפון הפך לנו את כל העולם, הנגיש את הרשתות החברתיות שכבר היו קיימות. ב-2008 גם הבנקאות השתנתה, בנקים קורסים ונדמה שיהיה קשה לצאת מזה. הרגולציה השתנתה כולה בעולם, וזה מגיע מאוד מהר גם לארץ. גם פה הפיקוח מהדק מאוד על הבנקים, דרישות להלימות ההון ועוד. מצד אחד חברות הביטוח מבינות שהן יושבות על הרי כסף ונכנסות לתחומי האשראי, ומצד שני האשראי החוץ – בנקאי מתפתח, ומצד שלישי חברות כמו גוגל ופייסבוק נכנסות גם הן לתחומי התשלומים".

דודו דן, מנהל מרחב מסחרי בירה ודרום בועידת דרום עולה דודו דן, מנהל מרחב מסחרי בירה ודרום בועידת דרום עולה צילום: עמית שעל

 

 

לדברי דן, הצעד הראשון הוא התייעלות, אך הוא אינו מספיק. "עולה השאלה איך אנחנו מצליחים לשרוד לאורך זמן? הדבר הראשון שאנחנו עושים, כמו כל עסק, מסתכלים פנימה לתוך הבית ושואלים איך אפשר לעשות דברים באופן יעיל ורזה יותר. בנקים בעולם ובארץ מצמצמים סניפים, סוגרים מתחמי טלר, ומייעלים את הפעילות. זה טוב אבל לאורך זמן המפתח נמצא בחוץ. נושא ההכנסות הוא מה שיחזיק לאורך זמן. כדי להגדיל את ההכנסות אנחנו צריכים להגדיל את נתח השוק שלנו ואת גודל הארנק של כל לקוח. ג'ף בזוס אמר על אמזון שהארגון שלו

'אובססיבי על הלקוח'. נדמה שהיום זה הרבה יותר חזק ואגרסיבי.

 

"אנחנו חייבים להיות יותר רלוונטיים", הוסיף דן, "וזה אומר לתת את המוצר שמתאים בול ללקוחות שלנו, ולתת ללקוח ערך מוסף משמעותי. כל זה תוך שנייצר לו חוויית לקוח – ולתת לו את המוצר מתי שהוא צריך, ואיך שהוא צריך. אי אפשר להתעלם מזה שהכרחי היום לעשות השקעות מסיביות בטכנולוגיה, בלי זה אי אפשר לייצר מוצר טוב, או להנגיש אותו בצורה טובה ללקוח שלו".

 

על אף זאת, דן הוסיף כי לא הכול מתחיל ונגמר בטכנולוגיה. "הטכנולוגיה לא מספיקה כדי לייצר חווית לקוח. צריך לייצר את האובססיה הזאת ללקוחות. בשביל זה אנחנו צריכים מצד אחד בסיס דיגיטלי ומצד שני להיות קרובים ללקוחות".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x