• תפריט

ועידת לונדון

אסף פלד: "לא אופתע אם עוד 5 שנים נראה את שידורי ליגת האלופות באמזון"

מייסד חברת מינט מדיה, היוצרת תוכן אוהדים בענפי ספורט, אמר בוועידת כלכליסט בלונדון, כי "אוהדי ספורט אוהבים לדבר ולכתוב על ספורט ואנחנו נותנים להם יכולת הפצה וטכנולוגיה מתאימה"

מאיר אורבך, לונדון 18:1814.09.17

 


 

אסף פלד הוא מייסד חברת מינט מדיה (Minute Media), היוצרת תוכן אוהדים בענפי ספורט רבים. בוועידת כלכליסט בלונדון סיפר כי "לפני חמש שנים כשהקמנו את החברה היינו החברה היחידה שממונת על ידי הון סיכון בתחום הספורט. כיום אנחנו חברת הדיגיטל מדיה הצומחת בתחום הספורט ותוכן אוהדים. יש לנו שלושה מותגים 90MIN ממוקדים בתוכן אוהדים לכדורגל וזו הפלטפורמה המרכזית שלנו.

 

"לפני כשנה השקנו בארה"ב את 12UP שהיא פלטפורה לתוכן אוהדים שמכסה את כל תחומי הספורט האמריקאי שכולל בין היתר NBA כדורסל מכללות, פוטבול, בייסבול ועוד והיא כיום אחת מתוך 10 הפלטפורמות המובילות בארהב על פי קומסקור, השלישית הוא DBLTAP שמכסה את תחום האי ספורט שתופס כיום תאוצה בכל העולם.

 

"היה לנו קשה מאוד לגייס כספים בהתחלה כי אף אחד לא הבין בתחום שלנו אבל בהמשך היה הרבה יותר קל לגייס כסף. אנחנו משרתים 75 מיליון משתמשים ייחודים בעולם, באסיה יש 1.5 מיליארד אוהדים של הכרודרגל הבריטי כאשר חלק גדול אוהדי מנצ'סטר יונייטד. כיום אנחנו מייצרים 1,000 כתבות חדשות מידי יום ויש לנו 5,000 כותבי תוכן שונים ב-12 שפות.

 

 

אסף פלד, מייסד חברת מינט מדיה אסף פלד, מייסד חברת מינט מדיה צילום: אוראל כהן

 

"הכותבים לא מקבלים שכר מאיתנו אלא בעיקר מקבלים מאיתנו את היכולת לפרסם את התוכן שלהם. אוהדי ספורט אוהבים לדבר ולכתוב על ספורט ואנחנו נותנים להם

יכולת הפצה וטכנולוגיה מתאימה. קחו לדוגמה כותב שלנו בחור צעיר תושב ווילס בן 23 רשם למעלה מ-6,000 מאמרים שונים לא פגשנו אותו מעולם 138 מיליון אנשים כבר קראו את המאמרים שלו אצלנו.

 

"כשהתחלנו, נשאלנו על ידי משקיעים איך נעשה מזה כסף כאשר משקיעים רוצים לעבוד עם מו"לים מוכרים ומה שראינו הוא להיפך כל המפרסמים הגדולים רוצים להיכנס לתוכן מקורי וחדשני. לאחרונה השתמשו בפלפטפורמה שלנו להשקת הסרט החדש של מסע בין כוכבים תוך יצירת קמפיין מבוסס אוהדים. יש הרבה חברות שעובדות איתנו כמו סוני, פפסי, מאסטרקרד, מיקרוסופט וריזון ונייקי.

 

"אם אבוא עוד חמש שנים לדבר כאן נראה שמרבית התוכן בעולם הספורט יהיה תוכן אוהדים והרבה מהתכון יהיה ממוקד מאוד. כניסתם של פייסבוק, טוויטר ואחרות לרכישת זכויות שידור הופכת אותם לשחקנית מעניינת ולא אתפלא אם עוד חמש שנים נראה את שידורי ליגת האלופות באמזון".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x