ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי

The Big e

איך שורדים את מלחמות התמחור באתרי השופינג?

אייל לנקסנר, מייסד Feedvisor, הסביר בוועידת ה-e-Commerce של "כלכליסט" מדוע סוחרים באתרים כאיביי ואמזון מתקשים לקבוע מחיר למוצרים שלהם. לדבריו, התמחור הדינמי עושה את ההבדל שבין הצלחה וכישלון

ויקי אוסלנדר 17:1105.06.17

"יש מוצרים באתרי המסחר המקוון שמחליפים מחירים מאות פעמים ביום. היכולת להתמודד עם מלחמות מחירים אלו היא ההבדל בין הצלחה וכישלון", אמר אייל לנקסנר, מייסד משותף של חברת Feedvisor, בוועידת ה-e-Commerce של "כלכליסט".

Feedvisor שהוקמה לפני שש שנים פיתחה מערכת מבוססת בינה מלאכותית שמשמשת לתמחור בזמן אמת עבור קמעונאים כאמזון ואיביי. השירות מאפשר למוכרים להתמודד עם מלחמות המחירים הלא פוסקות.

 

אייל לנקסנר, מייסד Feedvisor אייל לנקסנר, מייסד Feedvisor צילום: צביקה טישלר

 

"כל מוכר חייב להכיר ולהתמודד עם מלחמות אלו. אגרסיביות גדולה מדי יכולה להשאיר למוכר שולי רווח קטנים מדי ומוכר שאינה אגרסיבי דיו עלול לאבד מכירות", ציין לנקסנר.

 

"כל מוכר נוהג בטקטיקות תמחור שונה ולפעמים מוכרים משנים טקטיקות תוך כדי תנועה. במטרה לנהל את המלחמות בצורה מיטבית יש להבין היטב מה קורה בזירת המחירים, את המתחרים ולהיות פרואקטיביים". אמר לנקסנר והוסיף: "באמזון, למשל, כל המוכרים מנסים להיות מומלצים על ידי ענקית המסחר".

 

לנקסנר מתייחס לפונקציית BuyBox של אמזון, שורה שבה מוגדרת חברה לפי פרמטרים כמו מחיר, אך גם איכות שירות וביקורות, מי המוכר המומלץ למוצר ספציפי ועוד. "יותר מ-80% מהמכירות באמזון נעשות לפי מי שמוגדר לפי שורה זו", הסביר לנקסנר. "קיימים מוכרים רבים שמוכרים מוצרים דומים אבל רק אחד נמצא בקופסה הזו והמלצה זו יכולה להשתנות כל כמה דקות. היכולת לתמחר מוצרים בזמן אמת מוצרים בצורה מיטבית הכרחית. האלגוריתם של Feedvisor לומד טקטיקות ותמחור ומחשב את המחיר האטרקטיבי והרווחי ביותר".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x