ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי

The Big e

"הדואר נמצא בדרכו למהפכה באיכות השירות, בדמות כלי ניטור ומעקב אחר חבילות"

כך סיפרה סמנכ"לית השיווק של הדואר, בשמת שדה, בוועידת ה-e-Commerce של "כלכליסט". לדבריה, "כשנכנסי לדואר בכל פעם שהייתי מספרת על התפקיד שלי הייתי במצב של מגננה"

מנחם רוזנברג 15:2305.06.17
"כשנכנסתי לדואר ישראל בכל פעם שהייתי מספרת על התפקיד שלי הייתי במצב של מגננה", כך אמרה בשמת שדה, סמנכ"לית השיווק של דואר ישראל, בפתח דבריה בוועידת ה-e-Commerce של "כלכליסט".

לדבריה, דואר ישראל עבר משבר ציבורי משמעותי: "הכל היה נגדנו. אפילו תוכניות טלוויזיה הקדישו זמן רב ושידרו תוכן שלילי אודות דואר ישראל", אמרה. "גם המספרים היו נגדנו - עולם המכתבים הולך ודועך. היינו צריכים דברים חדשים כדי לצמוח מחדש".

 

 

בשמת שדה, סמנכ"לית השיווק של דואר ישראל בשמת שדה, סמנכ"לית השיווק של דואר ישראל צילום: צביקה טישלר

 

שדה סיפרה על המהפך שחל בשירות הדואר מאז מונה דני גולדשטיין למנכ"ל. לדבריה, הוא התגייס להובלת שורת שינויים משמעותית ולתפור אישית מוצרים ושירותים ללקוחות. היא ציינה מספר מהלכים כדוגמת שיתוף הפעולה של הדואר עם עלי אקספרס שבוצע לקראת חג פורים השנה ושיתוף פעולה מול סוחרים באיביי, שמאפשר לקצר את זמני ההמתנה בסניפים. בשבועות הקרובים עתיד דואר ישראל להשיק שירות בשם My Post, שיאפשר לקהל לעקוב בזמן אמת אחר החבילות שהזמין.

 

היא גם הרחיבה בכל הנוגע למהלכים שבוצעו מקומית בדואר ישראל בשנים האחרונות, וסיפרה על הצעדים שננקטו לשיפור בחווית השירות: "אין צורך לחכות לתור בסניף. אפשרנו להזמין תורים מראש ברשת. ייצרנו שפה תקשורתית חדשה באמצעות קמפיין של 'ניר וגלי' ועברנו לדוברות חדשנית ויוזמת ולא רק מגיבה".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x