ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי

The Big e

"בקרוב יהיו 2 מיליארד אנשים שקונים אונליין"

אמיר קוניגסברג, מייסד Twiggle שהוגדרה בעבר כ"גוגל של אתרי הקניות", אמר בוועידת e-Commerce של "כלכליסט" כי "95% מאתרי הקניות לא מצליחים להציג תוצאות מדויקות", אמר

ויקי אוסלנדר 12:3105.06.17
"אחד הדברים הכי חשובים במסחר, לא רק מקוון, הוא להבין את הצרכן, אנחנו בטוויגל מחזירים את ההבנה לחוויית הקניה המקוונת" אמר אמיר קוניגסברג, מייסד ומנכ"ל טוויגל (Twiggle) בוועידת The Big E על מסחר מקוון של "כלכליסט".

טוויגל, שכונתה בעבר "הגוגל של אתרי הקניות", הוקמה ב-2013 על ידי קוניגסברג ועדי אבידור, שני יוצאי גוגל. החברה מפתחת מנוע חיפוש לאתרי קניות מקוונים באמצעות אלגוריתם חיפוש שפיתחה. 

אמיר קוניגסברג, מנכ"ל החברה אמיר קוניגסברג, מנכ"ל החברה צילום: צביקה טישלר

 

"בקרוב יהיו 2 מיליארד אנשים שקונים אונליין, זאת אומרת 2 מיליארד אנשים שמחפשים מוצרים" ציין קוניגסברג, והוסיף: "מנוע החיפוש של טוויגל נועד להפוך גולש לקונה. כשנוצר המסחר המקוון, נלקח המפגש בין הצרכן למוכר האנושי ואיבדנו את היכולות האנושית להבין מה צרכן רוצה ובפועל גם מה יש לחנות להציע. חייבים להבין דברים מהותיים לגבי המוצרים כמו ממה הם עשויים או מה הם עושים בדיוק".

 

מנועי חיפוש סטנדרטיים מפרקים את שאלות החיפוש שקיבלו מהגולשים לחלקים ובדרך כלל מאבדים את ההקשר הכללי - ואז מספקים למשתמשים תוצאות לא רלוונטיות.

 

בפועל, טען קוניגסברג, "למנועי חיפוש קשה מאוד להבין דקויות בין מוצרים, 95% מאתרי המסחר המקוון לא מצליחים להעניק תוצאות חיפוש מדויקות - מה שפגוע בחוויית המשתמש. בינה מלאכותית יכולה להחזיר את יכולת הבנת הלקוח". האלגוריתם שפיתחה החברה ומנצל יכולות של עיבוד שפה טבעית, יכול לטענת טוויגל לשפר את המנועים הקיימים.

 

עד כה גייסה טוויגל 35 מיליון דולר והיא עובדת עם שותפים גדולים כמו עליבאבא הסינית ונספרס הדרום אפריקאית.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x