ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי

The Big e

מנכ"ל ישראכרט הכריז על שיתוף פעולה עם עלי אקספרס

אתר עלי אקספרס הוא זרוע של ענקית המסחר המקוון הסינית עליבאבא. רון וקסלר, מנכ"ל ישראכרט, אמר בוועידת e-Commerce, כי "ישראל תהיה המדינה הראשונה בעולם מחוץ למזרח הרחוק שמשיקה כרטיס כזה". באירוע השתתף בינמרה דאש, מנהל פיתוח עסקי גלובלי בעלי אקספרס

ויקי אוסלנדר 11:4805.06.17

רון וקסלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט, הכריז בוועידת e-Commerce של "כלכליסט" על שיתוף פעולה חדש עם אתר עלי אקספרס, זרוע של ענקית המסחר המקוון הסינית עליבאבא.

 

"אנו נשיק כרטיס נאמנות משותף לישראכרט ועליאקספרס ולקוחותינו. ישראל תהיה המדינה הראשונה בעולם מחוץ למזרח הרחוק שמשיקה כרטיס כזה". הבחירה של הענק הסיני בישראל לא רנדומלית. בינמרה דאש מנהל פיתוח עסקי גלובלי בעלי אקספרס שהיה אורח בוועידה ציין כי "בעלי אקספרס מוכרים ל-150 מדינות, ולמרות גודלה הקטן היא אחת מעשר המדינות עם המסחר הגדול ביותר בעלי אקספרס. אנו חזקים כמו השותפים שלנו ולכן אנו כאן. אנחנו רוצים להגביר את הנוכחות שלנו ולחקור אפשרויות חדשות".

 


בינמרה דאש ורון וקסלר בינמרה דאש ורון וקסלר צילום: צביקה טישלר

 

וקסלר ציין כי בנוסף לכרטיס המשותף במסגרת שיתוף הפעולה יושק הארנק הדיגיטלי אליפיי (AliPay) מקבוצת עליבאבא. "רשת מלונות פאתל וסופר פארם יאפשרו לתיירים הסינים – למעלה מ-100 אלף סינים בשנה – לרכוש באמצעות אליפיי שהוא אחד מאמצעי התשלום הפופולרים בסין. הנדבך השלישי של שיתוף הפעולה הוא לאפשר לכל עסק ישראלי, גדול כקטן, לפתוח חנות בטימול (Tmall), עם 400 מיליון משתמשים פעילים". דאש הוסיף כי לפלטפורמת הטימול "14 אלף מותגים שונים שפונים לצרכנים הסינים ומ-63 מדינות ברחבי העולם".

 

 

הפעילות צפויה להזניק את העסקים המקומיים ברמה הגלובלית ויכול בסופו של דבר לתרום לכלכלה הישראלית ציין וקסלר והוסיף כי "שלושת נדבכים אלו מגשימים את החלום של להפוך את השוק הגלובלי הגדול לכפר הקטן שלנו – קמעונאות ללא גבולות".

 

שיתוף הפעולה החדש שהושק בוועידה היום רוצה לנגוס משוק המסחר המקוון שצפוי להיות כ-15% מהמסחר העולמי עד 2020. "90% מהישראלים השיבו כי הם ביצעו לפחות פעילות אונליין אחת בשנה", ציין וקסלר והוסיף: "מצד שני, פעילות המקומית היא רק 6% וזה נמוך בהשוואה למדינות אחרות בעולם. זה קורה כי אנחנו אוהבים לקנות באתרים בחו"ל. למעלה ממחצית הקניות שלנו הם באתרים בחו"ל וזה אתגר גדול לקמעונאות הישראלית, גם בחנויות הפיזיות וגם באתרים של הקמעונאים".

 

 

הסיבה לכך פשוטה, המותגים העיקריים שמנהלים את המסחר המקוון הם מותגים זרים כמו אמזון, ebay ועליבאבא. ועלי אקספרס בולטת במיוחד בישראל שהגיע למכירות של למעלה מ-400 מיליון שקל בשנה האחרונה. "זה הופך אותנו לאחת המדינות עם היקף המכירות הגדולות ביותר באליקספרס. כל שבע שניות ישראלי לקוח ישראכרט קונה בעלי אקספרס במעל ל-20 דולר.

 

"לא רק אנחנו קונים מעבר לים, צרכנים בכל העולם אוהבים לקנות באתרים מעבר לים. וזה מהווה הזדמנות לעסקים שונים גם לעסקים הישראלים. אומנם סינים רוכשים הרבה מסין, אבל גם בסין אוהבים לרכוש מוצרים מעבר לים. בשנה האחרונה זה חצה את רף 40 מיליארד דולר והוא צומח בקצב של 50% בשנה מה שמהווה פוטנציאל גדול לעסקים המקומיים. אנו רוצים לאפשר לכל עסק ליצור נוכחות ברשת, לאפשר לעסקים ישראלים למכור מעבר לים בעולם הגדול", אמר וקסלר. 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x