$
תיירות

גם זו שיטה (נלוזה) לקבל שדרוג למחלקת עסקים בטיסה

נוסע בטיסת חברת קאתאי פסיפיק זייף שבר בקרסול בעזרת מגף מיוחד שקנה בשדה התעופה והצליח להתרווח במחלקת עסקים. הבעיה ששכח לנעול את המגף בנחיתה ואיש הצוות שהבחין בכך אמר: "אני מקווה שמצב הרגל שלך השתפר"

שירות כלכליסט 22:0427.01.20

נוסע בטיסת חברת קאתאי פסיפיק זייף שבר בקרסול והצליח לשדרג את עצמו למחלקת עסקים, במה שכינה "מתיחה".

 

בסרטון שפרסם שכותרתו "איך לטוס במחלקת עסקים בחינם!", ג'יימי זו (Jamie Zhu) נראה כשהוא קונה מגף לשברי קרסול  שדה התעופה של סידני לפני שהוא עולה לטיסה להונג קונג, נועל אותו, ויוצא מהחנות צוחק בזמן שהוא קופץ במקום וקורא "או יה, היא בטוח שבורה". כמו כן הוא נראה בסרטון כשהוא מבקש מחברו לצלם אותו עושה דברים קטנים ושטותיים – בזמן שהוא נעול במגף – כמו ריצה בשדה התעופה וריקודים קטנים שאלתר.

 

 

 

 

לאחר שעלה על המטוס, הוא אמר לצוות הדיילים שרגלו השבורה "לא תוכל להיכנס למושב מחלקת התיירים", וכך שודרג למחלקת העסקים, שכרטיס עבורה עולה לפחות 4,700 דולר.

 

ג'יימי ג'ו  נועל את המגף לפני העלייה למטוס ג'יימי ג'ו נועל את המגף לפני העלייה למטוס צילום: יוטיוב

 

ה"תעלול" זכה לתגובות מעורבות מצד גולשי האינטרנט. היו שהיללו את זו על שהונה את חברת התעופה, אבל הרוב חשבו שהוא "לוזר," כמו שאחד הגולשים ניסח זאת. הוצע לו גם לשנות את כותרת הסרטון ל"איך לעבוד על אנשים כדי לקבל תשומת לב במדיה החברתית".

  

מחלקת עסקים בקתאי פסיפיק מחלקת עסקים בקתאי פסיפיק צילום: Cathay Pacific

 

 

ג'יימי זו מתרווח במחלקת עסקים ג'יימי זו מתרווח במחלקת עסקים צילום: יוטיוב

 

זו, שלא הבין מדוע זכה לביקורות חריפות נגדו (למשל כי זה לא מוסרי וגורם לעיכובים למטוס ולנוסעים), הגיב למבקריו: "אין מישהו שלא ניסה אי פעם להשיג משהו בחינם או בהנחה כמו שעשיתי בסרטון".

 

מטוס של קתאי פסיפיק מטוס של קתאי פסיפיק צילום: איי אף פי

 

אלא שהנוסע שחשב שהוא עובד על חברת התעופה, התרשל והסתבך: כשירד מהמטוס הוא שכח לנעול שוב את המגף. אחד מאנשי הצוות שהבחין בכך אמר לו: "אני מקווה שמצב הרגל שלך השתפר" וזו הגיב: "אה, כן, שכחתי מזה לגמרי".

 

 

x