מילון כלכליסט
GO-eCommerce
GO-eCommerce 
צילום: אילן ירון
 

אילן ירון לקראת GO eCommerce: "אחד מהאירועים הגדולים בתחום במזה"ת"

ועידת ישראל למסחר אלקטרוני ("GO eCommerce") תיערך זו השנה החמישית, במלון דייויד אינטרקונטיננטל, ב-26 ביולי החל מהשעה 8:00 בבוקר. על פי אילן ירון, ממידע כנסים, כ-1,500 אנשים מהתעשייה צפויים לקחת חלק באחד מאירועי ה-eCommerce הגדולים המתקיימים במזרח התיכון כולו.

בשיתוף מידע כנסים 23.07.17

23/07/2017



ועידת ישראל למסחר אלקטרוני (GO eCommerce) תיערך זו השנה החמישית, במלון דייויד אינטרקונטיננטל, ב-26 ביולי החל מהשעה 8:00 בבוקר. על פי אילן ירון ממידע כנסים, כ-1,500 אנשים מהתעשייה צפויים לקחת חלק באחד מאירועי ה-eCommerce הגדולים המתקיימים במזרח התיכון כולו.

 

המשתתפים בוועידה יוכלו להתעדכן במגמות החשובות בתחום, בטרנדים החשובים שמתרחשים בו בארץ ובעולם – ויוכלו לשתף רעיונות וגם לבצע נטוורקינג עם משתתפים אחרים. אילן ירון ממידע כנסים ציין כי הוועידה מיועדת בין היתר למנהלים, משקיעים, דירקטורים ומקבלי החלטות, בתחומי המסחר האלקטרוני, הדיגיטל, השיווק, המכירות, הטכנולוגיה ועוד.

 

במהלך הכנס, אותו ינחה נדב בורנשטיין – עיתונאי ומגיש התכנית "חי בלילה" בערוץ 2 – ייערכו הרצאות שונות ופאנלים בנושא מסחר אלקטרוני, בהשתתפותם של כמה מהבכירים בתעשייה.

 

"בנוסף, בסיומה של הוועדה יוענקו פרסים למנצחים בשתי תחרויות שונות: המנצחים בתחרות אתר ה-eCommerce המוצלח של השנה והמנצחים בתחרות הסטארט-אפ המבטיח ביותר בתחום", ציין אילן ירון.

 

אילן ירון - מידע כנסים
אילן ירון - מידע כנסים צילום: אילן ירון

 

שגיא סטוניס, מייסד ומנהל מקצועי במכללת דיגיטל IL, יהיה הראשון שיישא דברים בוועידה, כשמיד לאחר מכן ירצה דניאל גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל. הפאנל הראשון יהיה בנושא השפעת הקניות באתרי eCommerce בינלאומיים על שוק ה-Retail המקומי, בהשתתפות בשמת שדה, סמנכ"לית שיווק, שירות, מכירות ופיתוח עסקי בדואר ישראל, טל לב, מנכ"לית חברת באליגם, אמיר וייס, מנכ"ל UM Digital, אחיה פריד, סמנכ"ל לקוחות עסקיים בחברת כאל, אילן זיו, מנהל eCommerce בחברת האופנה קסטרו ועוד בכירים במשק.

 

מיד לאחר מכן תיערך הרצאה של eBay ובסיומה ייפתח הפאנל השני ("eCommerce בישראל - חיזוק המותג או חיזוק המכירות"), בהשתתפות אלעד רביד, סמנכ"ל שיווק בשטראוס קפה, מיכאל בר זאב, מנכ"ל BIG+ ועוד.

 

ועידת GO eCommerce - אילן ירון
ועידת GO eCommerce - אילן ירון צילום: אילן ירון

 

 

ארבעה מסלולי הרצאות מקבילים

 

בדומה לוועידות ולכנסים אחרים שמפיקה מידע כנסים לקהלים ספציפיים, גם בוועידת GO eCommerce צפויים להיערך מספר מסלולי הרצאות מקבילים, כך שכל אורח המגיע לוועידה יוכל לבחור את המסלול המתאים לו ביותר מבין ארבעה: From insight to innovation, From local to global, From marketing to ROI ו-From offline to online.

 

אילן ירון ממידע כנסים מסר כי "בין הדוברים בהרצאות השונות ניתן למצוא בין היתר את גיא פישר, מנכ"ל FiSHA, מיקי וינברג, מנכ"ל אפלאוז ישראל, חיים מזעקי, סמנכ"ל תפעול בדואר ישראל, אלירן בן יהודה, מנהל הפעילות העסקית בטאבולה ישראל, ג'וני אלסטר, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-UPS ועוד".

 

לאחר הפיצול, ישובו האורחים למליאה הראשית לשמיעת הרצאה של לירן שכטר, מומחה לאסטרטגיה דיגיטלית ב-SAP ישראל, תחת הכותרת: "Take a step into the future of commerce".

 

אילן ירון: "שני דוברים שהגיעו במיוחד ארצה מחו"ל ירצו בוועידה"

 

"במהלך הכנס ירצו שני דוברים שהגיעו במיוחד ארצה מחו"ל", אמר אילן ירון. "הראשון יהיה מישל פוס - העומד בראש מחלקת הקמעונאות העתידית של יצרנית כלי הרכב הגרמנית BMW, שיעלה לבמה עם סיום דבריו של שכטר, בסביבות השעה 14:00. הרצאתו של פוס צפויה להיות מעט שנויה במחלוקת, וזאת אפשר להבין רק מכותרתה: 'Who cares about the customer!'".

 

ועידת GO eCommerce - אילן ירון
ועידת GO eCommerce - אילן ירון צילום: אילן ירון

 

רגע לפני שיעלה על הבמה הדובר השני שהגיע במיוחד לכנס מחו"ל - ריצ'רד זובריק - תישא דברים קרן פנאן, סמנכ"לית צמחיה גלובלית ב-Gett delivery. עם סיום דבריה יעלה לבמה זובריק, אשר אחראי על תחום ה-eCommerce בחברת האופנה Asos. הרצאתו צפויה להתחיל בשעה 14:40, והיא תעסוק בפלטפורמה הדיגיטלית החדשה של החברה.

 

"עם סיום ההרצאה של זובריק ולקראת סיום הוועידה הגדושה בתכנים, קצת אחרי השעה 15:00, יוכרזו הזוכים בתחרות אתר ה-eCommerce המוצלח של השנה והסטארט-אפ המבטיח ביותר בתחום", סיכם אילן ירון. לאחר הגרלת חופשה זוגית בחו"ל, ארוחת צהריים ודברי סיכום, ייפגש זובריק עם סטארטאפיסטים ישראלים בתחום האופנה, אשר יציגו לו את עבודותיהם.

 

 
זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות