• תפריט
פרסום ושיווק

קופיקס העלתה את המחיר ל-6 שקלים - המכירות צנחו ב-12.5%

התייקרות הרשת הובילה לשיפור משמעותי ברווחיות הגולמית שלה ברבעון הראשון שעלתה מ-12% מהמכירות לכמעט 19%. במקביל הרווח הנקי צנח ב-70% והסתכם ב-303 אלף שקל בלבד

נורית קדוש 21:4629.05.17

העלאת מחירי מוצרי קופיקס ב-20%, הובילה את בתי הקפה של הרשת המוזלת לירידה של 12.5% במכירות שהסתכמו ב-26.2 מיליון שקל.

ההתייקרות החדה מ-5 ל-6 שקלים לפריט, שירותה את הרווח הגולמי של בתי הקפה שצמח ב-36.3% ביחס לרבעון הראשון אשתקד ושיעורו עלה ל-18.8% מהמכירות לעומת 12% בתקופה המקבילה אשתקד.

מייסד קופיקס אבי כץ מייסד קופיקס אבי כץ צילום: אוראל כהן

 

הרחבת רשת המרכולים ״סופרקופיקס״ הובילה לעליה של 144% במכירות חנויות המזון שהסתכמו ב-50.3 מיליון שקל. הרווח הגולמי עלה ב-140% ושיעורו עמד על 22.6% מהמכירות לעומת 23% בתקופה המקבילה אשתקד.

 

זינוק של 144% בהוצאות תפעול, מכירה ושיווק של כלל הקבוצה שהסתכמו ב-14.5 מיליון שקל, הובילו את קבוצת קופיקס לחתום את הרבעון הראשון של השנה עם ירידה של 69.7% ברווח הנקי שצנח ל-303 אלף שקל בלבד.

 

מכירות כלל קבוצת קופיקס עלו בזכות רשת המרכולים ברבעון ב-49.5% והסתכמו ב-78.1 מיליון שקל. העליה בהוצאות הובילה לירידה חדה של 47.1% ברווח התפעולי שצנח ל-810 אלף שקל. בנוסף לירידה ברווח התפעולי, זינקו הוצאות מימון ב-135% ל-332 מיליון שקל ותרמו אף הם לפגיעה ברווח הנקי.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x