• תפריט
חללי עבודה

המדריך לניהול קמפיינים באתרים קטנים ובינוניים

עבור כל בעל אתר או אפליקציה, קטן כגדול הצורך במערכת ניהול הפרסום הדיגיטלי הוא הכרחי

בשיתוף mediaexpert 13:5728.02.17
מערכת ניהול מרכזית למלאי הדיגיטלי באתר ובאפליקציה הנה כלי עבודה ואנחנו ממליצים לכל בעל נכס דיגיטלי להשתמש בה, הפלטפורמה הנפוצה כיום הנה ה DFP של גוגל, היא חינמית ומאפשרת ניהול, תזמון, דיווח וביצוע תחזית למלאי הדיגיטלי שלכם בצורה מרשימה ויעילה, היא תנתב מודעות ליחידות ספציפיות באתר (מיקומי באנרים), ותבצע חיזוי מלאי מתקדם כמו גם אופטימיזציה של הכנסות ותמיכה בהגשה לאתרי מובייל ואפליקציות,להלן הרחבה על מספר ופתרונות יומיומיים שהמערכת מספקת:

 

מערכת חיזוי מתקדמת: מחשבת כמה חשיפות עומדות לרשותכם בטווח התאריכים שהגדרתם (בהתאם למיקומים שבחרתם) ובכך מסייעת לכם למכור מלאי מדויק וזמין.

 

ניהול מלאי: אזור בו תוכלו להגדיר ולשלוט על מלאי הקמפיינים שלכם בזמן אמת, באמצעותו ניתן לנהל מס' קמפיינים ולבצע רוטציה בין באנרים ומפרסמים.

 

• הטמעת תגים: תמיכה מגוון פורמטים של באנרים, תגים מותאמים אישית Html , Javascript, Html5, תמונות (GIF, JPG, or PNG) מודעות וידאו ועוד.

 

דיווח: אזור בו תוכלו לייצר דוחות, לנתח את הנתונים ולקבוע יעדים של מסע פרסום מסוים, קריאייטיב ומיקום ספציפי. תוכלו להתאים אישית את הדוחות ובכך לבצע ניתוח מדויק יותר וקמפיינים יעילים יותר.

 

איך מתחילים? פותחים חשבון חינמי.

על מנת לפתוח חשבון DFP אתם צריכים חשבון Adsense פעיל. במידה ואין, עליכם לפתוח חשבון Adsense ולעקוב אחר ההוראות של גוגל Adsense לאישור והפעלת החשבון.

אם כבר יש לכם חשבון Adsense כנסו ופתחו חשבון ב-DFP

צילום ממערכת DFP צילום ממערכת DFP

 

צילום ממערכת Adsense צילום ממערכת Adsense

 

מאותו רגע תוכלו למכור את שטחי הפרסום בפלטפורמות שלכם ולנהל אותם בצורה מקצועית ויעילה, מקדו את המודעות למיקומים הנכונים ותזמנו אותם לזמנים הכי מתאימים למפרסמים שלכם.

המערכת תאפשר לכם לשלוט גם על הגשת המודעות לפי מיקום גיאוגרפי, מערכת הפעלה, סוגי דפדפנים ועוד.

 

הכותב הינו Google AdWords Certified ומנכ"ל חברת mediaexpert

בטל שלח
    לכל התגובות
    x