המדריך לניהול קמפיינים באתרים קטנים ובינוניים
עבור כל בעל אתר או אפליקציה, קטן כגדול הצורך במערכת ניהול הפרסום הדיגיטלי הוא הכרחי
• מערכת חיזוי מתקדמת: מחשבת כמה חשיפות עומדות לרשותכם בטווח התאריכים שהגדרתם (בהתאם למיקומים שבחרתם) ובכך מסייעת לכם למכור מלאי מדויק וזמין.
• ניהול מלאי: אזור בו תוכלו להגדיר ולשלוט על מלאי הקמפיינים שלכם בזמן אמת, באמצעותו ניתן לנהל מס' קמפיינים ולבצע רוטציה בין באנרים ומפרסמים.
• הטמעת תגים: תמיכה מגוון פורמטים של באנרים, תגים מותאמים אישית Html , Javascript, Html5, תמונות (GIF, JPG, or PNG) מודעות וידאו ועוד.
• דיווח: אזור בו תוכלו לייצר דוחות, לנתח את הנתונים ולקבוע יעדים של מסע פרסום מסוים, קריאייטיב ומיקום ספציפי. תוכלו להתאים אישית את הדוחות ובכך לבצע ניתוח מדויק יותר וקמפיינים יעילים יותר.
איך מתחילים? פותחים חשבון חינמי.
על מנת לפתוח חשבון DFP אתם צריכים חשבון Adsense פעיל. במידה ואין, עליכם לפתוח חשבון Adsense ולעקוב אחר ההוראות של גוגל Adsense לאישור והפעלת החשבון.
אם כבר יש לכם חשבון Adsense כנסו ופתחו חשבון ב-DFP.
מאותו רגע תוכלו למכור את שטחי הפרסום בפלטפורמות שלכם ולנהל אותם בצורה מקצועית ויעילה, מקדו את המודעות למיקומים הנכונים ותזמנו אותם לזמנים הכי מתאימים למפרסמים שלכם.
המערכת תאפשר לכם לשלוט גם על הגשת המודעות לפי מיקום גיאוגרפי, מערכת הפעלה, סוגי דפדפנים ועוד.
הכותב הינו Google AdWords Certified ומנכ"ל חברת mediaexpert