מילון כלכליסט

רועי אלבז מנכל פנגו 
צילום: יח"צ
 

רועי אלבז מנכ"ל פנגו+ נבחר לאיש השיווק של חודש נובמבר

26.11.15

איגוד השיווק הישראלי בחר ברועי אלבז, מנכ"ל פנגו+ כאיש השיווק לחודש נובמבר 2015 בזכות מהלך שיווקי ארוך טווח שהציב את פנגו+ כשחקן מוביל בשוק החניה הסלולארית

 

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה ברועי אלבז, מנכ"ל פנגו+, לאיש השיווק של חודש נובמבר 2015 בזכות המהלך השיווקי ארוך הטווח של התבססות בשוק החניה הסלולארית, שקיבל תפנית עקב המכרז של מרכז השלטון המקומי.

פנגו+, אפליקציית החניה של ישראל, המספקת לנהג שירותים מקיפים בתחום הרכב, ניצבה באמצע מאי 2015 בפני משבר שאיים על חוסן המותג ושליטתו בנתח השוק. בעקבות המשבר החברה החליטה על מהלך שיווקי אגרסיבי שכלל חתימת הסכמים ישירים מול כל הרשויות המקומיות בישראל, ביצוע רישום מחדש ללקוחות שנמחקו מהמאגר ושימור לקוחות קיימים.

כתוצאה מפעילות השיווק האגרסיבית הצליחה החברה לא רק לשמר את קהל לקוחותיה, אלא אף להגדיל את נתח שוק המשתמשים, יתרה מזו אף להרחיב את השימוש במגוון המוצרים אותם היא מספקת. בתוך כשלושה חודשים, הצליחה החברה לבצע רישום מחדש של הרוב המוחלט של הלקוחות שנמחקו בעקבות החלטת בית המשפט. זהו נתון חסר תקדים בשוק המקומי.

 

רועי אלבז מנכל פנגו
רועי אלבז מנכל פנגו צילום: יח"צ
כדי לבדל את פנגו+ מהמתחרים, החברה הרחיבה את מעגל השירותים והמוצרים שלה לנהג והוסיפה שירותים כגון חבילת חילוץ בתעריף מוזל, הצעות לביטוח רכב, הרחבת החניון המהיר לחניונים אסטרטגיים, שדרוג האפליקציה לטובת נוחות המשתמש, שירותי שטיפת מכוניות ועוד. המהלך הביא לגידול של מאות אלפי לקוחות חדשים.

 

שיקולי ועדת השיווק: "איגוד השיווק הישראלי מכיר במהלך השיווקי האגרסיבי יוצא הדופן שהצליח למצב את החברה כחברה המובילה בשוק החניה הסלולארית, שמצליחה לספק לנהג הישראלי את הפתרונות הטובים ביותר, במחיר הטוב ביותר ובאופן הקל והמהיר ביותר".

 

 

 

 

 
זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות