מילון כלכליסט

קמפיין כיף 
 

מותג הטיפוח המוביל לצעירים "כיף" ישקיע 2.5 מיליון שקל בחסות ראשית לאירוע לצעירים

מדובר בפסטיבל הצבע הגדול בעולם Life In Color אשר יתקיים ב- 27 באוגוסט בפארק נחל חדרה

19.07.15

מותג הטיפוח המוביל לצעירים "כיף" ישקיע 2.5 מיליון שקל בחסות ראשית לאירוע המרכזי לצעירים בישראל לקיץ 2015 - פסטיבל הצבע הגדול בעולם Life In Color""

אשר יתקיים ב- 27 באוגוסט בפארק נחל חדרה

  

יניב דוקר, מנהל מותג כיף: "בהמשך לשפה החדשה של המותג כיף, המתבססת על אחד הלהיטים הגדולים של השנים האחרונות בתחום המוסיקה האלקטרונית repeat כיף eat sleep, כיף גאה להיות נותנת החסות הראשית לפסטיבל " LIFE IN COLOR" המשלב באופן ייחודי ביותר בין חוויית המוסיקה האלקטרונית עם dj's מובילים בעולם בשילוב תותחי צבע אדירים המעניקים חוויה ייחודית שטרם נראתה כמותה בישראל - חוויה של מוסיקה וכיף שאף פעם לא נגמר - Eat, sleep, kef, repeat, Eat, sleep, kef, repeat, Eat, sleep, kef, repeat!


הניחוחות המדהימים והעצמתים של כיף יעמדו לרשות החוגגים בפסטיבל במקלחות מפנקות, על מנת שיוכלו לשטוף את הצבעים מגופם ולהתרענן מהחום של סוף אוגוסט...

 

 

בפסטיבל Life In Color יתארחו -DJs מובילים מהעולם: Nicky Romero Borgore DVBBS. לאורך שעות הפסטיבל נורים מתוך תותחי צבע מיוחדים מטחי צבע מדהימים אל הקהל אשר מעצימים את החוויה לגבהים שטרם הכרתם.

 

כיף, נותן החסות הראשי של הפסטיבל הינו מותג הטיפוח המועדף בקרב הצעירים, עם שלל מוצרי טיפוח מפנקים הפונים לקהל צעיר וטרנדי.

 

 
זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות