$
פרסום ושיווק

רכישה מוגנת

הזרוע הישראלית של בעלת מותג דורקס רכשה מניאופרם את פעילות השיווק והסחר של הקונדום בארץ

אורנה יפת 08:5705.09.12
הזרוע הישראלית של יצרנית מוצרי הצריכה הבריטית רקיט בנקיזר רכשה לאחרונה את פעילות השיווק וההפצה בישראל של קונדומי דורקס. המהלך נחשב משמעותי, היות שמותג דורקס מחזיק 50% משוק הקונדומים בארץ.

 

לפני שנתיים רכשה רקיט בנקיזר העולמית את חברת SSL אינטרנשיונל שהחזיקה במותג דורקס, אך פעילות השיווק, הסחר וההפצה של המותג בארץ בוצעה עד היום על ידי ניאופרם. אחרי הרכישה תפתח רקיט את הקמפיינים של דורקס בארץ ותהיה זו שתמכור אותו לבתי מרקחת, בעוד פרומדיקו (זרוע הלוגיסטיקה של ניאופרם) תעסוק רק בהפצה. במקביל למכירת מותג דורקס לרקיט, העבירה רקיט לידיה גם את פעילות השיווק והסחר של מותג טיפוח הרגליים שול, שאף הוא שייך לרקיט בנקיזר העולמית. גם במקרה זה רקיט תהיה זו שתמכור את המוצר ותשווק אותו, בעוד שפרומדיקו תהיה אחראית על הפצתו. על פי הערכות בשוק, סכום המכירה של שני המותגים עומד על עשרות מיליוני שקלים, אך אתמול סירבו שתי החברות להתייחס אליו.

 

דורקס דורקס

 

לדברי כפיר אברהם, מנכ"ל רקיט בנקיזר ישראל, "המהלך נובע ממדיניות רקיט העולמית לאחד את מערך הסחר והמכירות בתוך הבית. בתחום התרופות תמיד היה לנו מערך מכירות עצמאי וב־2009 המערך הורחב גם למוצרי הטואלטיקה".

 

מנכ"ל פרומדיקו אלי כהן מקבוצת ניאופרם מסר כי "אנו בטוחים שנמשיך בשיתוף הפעולה העסקי עוד שנים רבות ומאמינים שהוא יורחב בעתיד".

 

רקיט בנקיזר משווקת בישראל מוצרי טואלטיקה ותרופות, שמופצים על ידי חברות שונות. "לא מן הנמנע שבעתיד ההפצה של דורקס ושול ויתר מוצרי התרופות תאוחד תחת מפיץ אחד שיזכה במכרז", מסר אברהם.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x