$
פרסום ושיווק

יפאורה מורידה מהמדף את משקה האנרגיה Red Rain

החברה משיקה סדרת משקאות מוגזים בטעמי קוקטייל תחת המותג שוופס בפחיות מוארכות

אורנה יפת 10:4010.08.11

יפאורה מחליפה פחית בפחית: חברת המשקאות מפסיקה לשווק את משקה האנרגיה Red Rain, אך במקביל היא משיקה סדרת משקאות מוגזים בטעמי קוקטייל תחת המותג שוופס, בפחיות מוארכות בנפח 250 מ"ל. החברה תשקיע 8.5 מיליון שקל בהחדרת המשקה החדש לשוק.

 

הסדרה תכלול שלושה טעמים - מרגריטה,

קוסמופוליטן ופינה קולדה, ולצורך השקת המוצר הקימה יפאורה קו ייצור חדש של פחיות מוארכות ב־2.5 מיליון יורו. משקאות הקוקטייל לא ישווקו ברשתות השיווק שופרסל ורבוע כחול אלא בחנויות נוחות, בטיב טעם, בפיצוציות ובברים.

 

אולם, להשקת הסדרה התלווה כאמור גם טעם חמצמץ: יפאורה החליטה להפסיק לשווק את משקה האנרגיה Red Rain, שהוכנס לישראל לפני כשנתיים בהשקעה דומה של 8 מיליון שקל. עם השקתו ביוני 2009 ביפאורה קיוו להפוך את המותג האנגלי לשחקן מוביל, אלא שבאחרונה עמד נתח השוק של המשקה על פחות מ־1%. קטגוריית משקאות האנרגיה מוערכת ב־250 מיליון שקל, ובשנתיים האחרונות היא סובלת משחיקה ברווחיות בשל מלחמת המחירים, לצד עלייה במכירות הכמותיות בשל המבצעים. על פי נתוני סטור נקסט ליוני 2011, המותג המוביל בשוק זה הוא XL, עם נתח של 52%. אחריו בדירוג ממוקמים המשקאות BLU, עם פלח שוק של 35.8%, ורד בול עם כ־9%.

 

לדברי מנהלת שיווק ביפאורה טל מלכה־סלהוב, "המשקה החדש מיועד לשתייה בדרך כשהוא מקורר, ולכן הוא יימכר בנקודות הרלבנטיות".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x